Флешмоб «Допоможи бабусі» запустило у соціальній мережі ПАТ «Житомиргаз»

Газорозподільна організація міста оголосила у соціальній мережі специфічний флешмоб «Допоможи бабусі». Фахівці ПАТ «Житомиргаз» пропонують споживачам скористатися послугами нового сервісу «Viber-bot», який дозволяє передавати показання лічильника декількох особових рахунків і таким чином позбавити своїх рідних необхідності стояти в черзі.

«Мінімум часу в черзі – більше приємного спілкування із дітьми та онуками. Нехай наші бабусі, дідусі, тітоньки пишаються нами, що в них є поміч і підтримка, порадіють, що їм не доведеться діставатися Центру обслуговування клієнтів, щоб передати п’ять цифр. Тим паче, що вже не один рік поспіль існують дистанційні способи передачі цих даних», – зазначають у ПАТ «Житомиргаз».

Новий сервіс зручний для користування. Варто лише зісканувати QR-код і система автоматично відправить у діалог із «Viber-ботом» у відповідному додатку.

«Статистика говорить, що найвідповідальніші споживачі Житомирщини – люди поважного віку. Зазвичай вони найбільше переживають, аби показники їх лічильника були передані коректно і вчасно. Саме тому вони звертаються до Центрів обслуговування клієнтів в період з 1 по 5 числа щомісяця і вистоюють в довгих чергах з метою передати заповітні п’ять цифр. Проте, передати показання лічильника можна і швидше, і простіше, до того ж не виходячи з дому», – підкреслюють фахівці регіональної газової компанії.

Отож, відтепер в період із 1-го по 5-те число місяця можна допомогти близьким, які далекі від користування гаджетами, і зберегти їх здоров’я та нерви.

Будьте першим, хто прокоментував "Флешмоб «Допоможи бабусі» запустило у соціальній мережі ПАТ «Житомиргаз»"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*