Міський інформаційний центр у Житомирі працює цілодобово

До Міського інформаційного центру на «Гарячу лінію» лише за перші місяці поточного року звернулося більше двох тисяч житомирян. Здебільшого містяни  звертаються щодо координації дій комунальних служб, питань перегляду камер спостереження, чи інших важливих для міста проблем.

 «Ми  намагаємося працювати оперативно. Наша команда  опрацьовує щомісяця, фактично, близько однієї тисячі звернень. Завдяки нам мешканець отримує достовірну інформацію щодо свого звернення, може контролювати його виконання та висловлювати свої побажання виконавцям». Одного разу сталася ситуація, коли злочинці зірвали камеру з електронного табло прогнозування транспорту. Ми в он-лайн режимі побачили це і відразу повідомили про це правоохоронців. Зловмисники були затримані на місці»,
— розповідає керівник КП «Міський інформаційний центр» Олександр Климчук.

За статистикою, найчастіше житомиряни звертаються до Міського інформаційного центру  з такими питаннями як, виникнення аварійних ситуацій водопостачання/водовідведення, теплопостачання, як порушення графіку руху громадського транспорту; ремонту дорожнього покриття; виникнення надзвичайних ситуацій (пожеж, аварій) та ін.

«Ми надаємо інформацію з міських камер відео спостереження як правоохоронним органам так і містянам (відповідно до заявок)», – підкреслює Олександр Климчук .

Міський інформаційний центр працює  цілодобово. З будь-якими питаннями життєдіяльності міста житомиряни можуть звертатися
на  короткий номер 15−80 або на (0412) 481-481 (з мобільного).
Для отримання матеріалів з архіву камер відеоспостереження потрібно звернутися за адресою Майдан Перемоги, 8.

Будьте першим, хто прокоментував "Міський інформаційний центр у Житомирі працює цілодобово"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*