Revizion: житомирян запрошують активно скаржитися на маршрутки

…Безрезультатні монологи з водіями маршруток вже в минулому. Якщо вам нагрубив водій, ви їхали у переповненому вщент транспорті, вам не дали квиток на вимогу, водій «летів» по дорозі, ви стали вимушеним слухачем гучного «шансону» – тепер можете миттєво повідомити про це у міську раду…

Нарешті житомиряни можуть вплинути на покращення обслуговування в громадському транспорті. Кожен бажаючий може зробити це надзвичайно швидко та легко. В цьому пасажирам маршрутних таксі знову допоможе Revizion. Times.Zt.Ua вже писав про підключення до цього сервісу медичних установ Житомира.

Система Revizion збирає відгуки, які залишають користувачі послуг  різноманітних закладів та установ – а тепер і підприємств громадського транспорту, що підключені до сервісу. Як працює сервіс? Відгуки одразу ж потрапляють на пошту власника бізнесу. А власники це ті люди, які зацікавлені в прибутковості своєї справи, а для цього вони мають забезпечувати належну якість сервісу. Отримавши негативний відгук, керівник може оперативно вжити дії, необхідні для усунення проблеми.

Відгук може залишити кожен, хто бажає. Це можна зробити дуже легко та буквально за 2 хвилини. В маршрутках Житомира розміщено наліпки Revizion, на яких зображений QR-код та наведене коротке посилання. Пасажиру потрібно лише відсканувати код з наліпки за допомогою спеціального сканеру, що знаходиться в програмі Viber або Facebook на смартфоні. Після цього на екрані телефону з’явиться форма для заповнення, в якій можна залишити відгук.

Відгуки, які залишають пасажири маршруток, одразу ж направляються на пошту перевізника та до міської ради. У кожній маршрутці наліпки Revizion мають свій унікальний QR-код. Це дозволяє зрозуміти, з якого саме маршрутного таксі був отриманий відгук.

З необхідністю отримання послуг громадського транспорту стикається більшість українців і практично щодня. Доступним та популярним видом транспорту серед житомирян є маршрутне таксі. Однак, якість обслуговування в ньому не завжди знаходиться на достойному рівні.

Безрезультатні монологи з водіями маршруток вже в минулому. Якщо вам нагрубив водій, ви їхали у переповненому вщент транспорті, вам не дали квиток на вимогу, водій «летів» по дорозі, ви стали вимушеним слухачем гучного «шансону» – тепер можете миттєво повідомити про це у міську раду. Чиновники вважають, що вже сам факт наявності такої системи у салоні дисциплінує водія та утримує його від необачних протиправних дій.

Хочете жити в кращому місті? Долучайтесь до його створення!

Тетяна ОВСІЄНКО


Читайте новини по темі:

Будьте першим, хто прокоментував "Revizion: житомирян запрошують активно скаржитися на маршрутки"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*