Як збільшити кількість підписників акаунту в Instagram

Підписники в instagram

Чітко продуманий план є важливою передумовою успіху Вашого аккаунту в Instagram. Необхідний він тим, хто розглядає свою сторінку як бізнес-локацію та планує отримувати з неї заробіток. 

Основні моменти, на які слід звертати увагу при «роботі» у своєму акаунті: планування теми і змісту публікацій, підбір доречних та якісних фото, послідовність та періодичність розміщення. Більшість успішних комерційних сторінок використовують контент-план та ставляться до нього дуже серйозно.

Швидко розкрутити  instagram акаунт

Навіщо потрібен контент-план?

Instagram одна з найпопулярніших соціальних мереж світу, що існує з 2010 року. У квітні 2012 року Instagram придбала компанія Facebook. А цього року кількість активних користувачів Instagram перевищила один мільярд. Про це свідчить інформація із статистичного порталу Statista.

Статистика в instagram

Конкуренція за популярність між користувачами Instagram знаходиться на досить високому рівні. Якщо блогер хоч на тиждень перестане постити моменти зі свого життя, або аккаунт інтернет-магазину не буде публікувати фото нових кофтин, рейтинг сторінки суттєво знизиться, а всі попередні зусилля зійдуть нанівець. Фоловери почнуть відписуватися, а нові користувачі не будуть цікавитись профілем.

Чим більше нових публікацій, тим активніше про вас говорять. Тому для ефективної роботи з даним ресурсом необхідно мати правильно складений контент-план.

З чого почати?

Із визначення найближчих цілей, яких ви плануєте досягти. Дайте відповіді на три питання:  що, коли та з якою частотою публікувати.

Що публікувати?

Головна мета бізнесу в Instagram збільшення кількості підписників, що в свою чергу збільшує прибутки. Тематику всіх дописів у профілі можна поділити на три категорії:

1) корисний (навчальний або розважальний);

2) особистий, що має яскраве емоційне насичення;

3) комерційний.

Тематику контенту треба регулярно змінювати та оновлювати. Підписники не повинні нудьгувати.

Пости в instagram

Коли публікувати?

Щоб ваші пости переглянула максимальна кількість людей, необхідно публікувати їх в години максимальної активності. У бізнес-аккаунті таку інформацію можна побачити в розділі «статистика». Перейти зі звичайного аккаунта на бізнес-аккаунт можна в налаштуваннях на своїй сторінці. Найбільше люди користується мережею вранці (8:0010:00), під час обідньої перерви (12:0014:00) і ближче до ночі (22:0000:00).

Якою має бути регулярність?

Одна публікація на добу це обов’язковий мінімум. Однак, слід поставити наголос на тому, що така регулярність і постійність необхідна лише в тому випадку, якщо аккаунт планують використовувати як бізнес-проект, майданчик для заробітку. Але потрібно пам’ятати, що кількість публікацій не повинна  бути більше 3-4 на день. Занадто велика активність вашої сторінки може спричинити зворотну реакцію у підписників та викликати дратування і не серйозне сприйняття. Чого може бути багато, так це публікацій у стрічці «сторіз». Їх кількість може бути більше 10-ти. Пости такого виду видаляються сервісом через добу.

Чи потрібно складати план постів на місяць або тиждень?

В ідеальному варіанті – так. Публікація постів має дійти до автоматизму. Цього можна досягнути самому або застосувати спеціальні сервіси, які зроблять це за вас.

Тетяна ОВСІЄНКО


Читайте також:

Віддалена робота в Інтернеті: фріланс-біржі

Будьте першим, хто прокоментував "Як збільшити кількість підписників акаунту в Instagram"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*