Stay with Ukraine
1X FAN models
coin24 crypto exchange
Stay with Ukraine
coin24 crypto exchange
1xfan manager

«Достукатися до водоканалу»: як житомиряни 10 місяців терпіли відсутність нормального водопостачання

«Достукатися до водоканалу»: як житомиряни 10 місяців терпіли відсутність нормального водопостачання

Містяни часто скаржаться на послуги, які надає КП «Житомирводоканал». І проблема не лише в постійних ремонтах, а в тому, що комунікація під час реконструкцій, поривів чи інших робіт – нульова. 

Як приклад, житомирянка Світлана вимушена була писати до редакції «Times.ZT» з проблемою, що житловий будинок, де вона мешкає, вже 10 місяців без нормального водопостачання. Всі спроби вирішити це питання через водоканал були марними. Ба більше, жінка стверджує, що її заблокували на сторінці водоканалу у Фейсбук, хоча вона не писала нічого негативного та неприємного, лише питала, коли за адресою її будинку планують відновити водопостачання. 

Ми вирішили розібратися в цій ситуації. Світлана розповідає, від недостатнього тиску страждає не лише 5-й поверх, а і нижні у тому числі. Вже 10 місяців тиск у будинку недостатній для запалювання колонки. Вона разом із мешканцями з розумінням ставилася до ремонтів, війни, тому чекала, коли ж проблему нарешті вирішать. Втім, терпець урвався, і через ігнорування проблеми у водоканалі, вирішила звернутися за допомогою до журналістів:

«У нас будинок по вулиці Грушевського, 95-Б, це 5-поверхівка. Проблема у всього будинку, особливо у тих, хто живе на 5-му поверсі. Десь з травня 2022 року у нас не було води. Тоді був серйозний ремонт і вода була тільки о 5-6 ранку, був більш-менш тиск води і вмикалася колонка. І ввечері десь о 23:30 можна було ще помитися. Весь інший час води не було. Уже десь у вересні почав з’являтися невеликий напір, вода була частіше, ми всі зраділи. Ми викликали з водоканалу майстрів, вони заміряли тиск на наш будинок, він виявився низьким. Після того, як провели заміри буквально 2-3 дні був хороший тиск, можна було увімкнути колонку, все було добре, а потім знову пориви були, і нам сказали, що поремонтують десь до Нового року. 

Чекали листопад-грудень, при чому, тоді помитися можна було тільки зранку, а ввечері вже ні. Набирали баклажку води на літрів 5 десь 10-20 хвилин, щоб погріти і сходити в душ. Чекали терпеливо, розуміли, війна, ремонт. Потім у лютому вже запустили водогін, знову поломка. Ми з розумінням поставилися, чекали. У нас з крану просто швидко капала вода, навіть легенького напору не було. І постійно, коли водоканал публікує перелік вулиць, де ведуться ремонтні роботи і не буде води, там нашого будинку в списку немає, але у нас будинок також без води».

Світлана наголошує, найбільше в таких ситуаціях розчаровує комунікація, адже додзвонитися чи дописатися у водоканал вона не могла. При тому, що будинки поруч і по місту мали нормальний тиск води протягом всього часу, а їх будинок – ні.

«Я зателефонувала на “гарячу лінію” десь на початку лютого цього року, мені сказали “Чекайте, ведуться роботи”. Тобто у лютому ми користувалися повноцінно водою десь 7-10 днів, все, далі знову те саме. Я знову хотіла подзвонити туди, але додзвонитися була неможливо. Вирішила написати в Фейсбуці їм, як виявилося, мене там просто заблокували, бо я писала про те, що у нас в будинку немає води. При цьому, абсолютно спокійно і чемно. У нас близько 10 місяців нормально не було води. Деякі сусіди виїхали жити на дачах через це», – додає житомирянка.

Ми звернулися за коментарем до менеджерки зі зв’язків із громадськістю КП «Житомирводоканал» Сніжани Герасимчук, щоб дізнатися, чому будинок за адресою вул. Грушевського, 95-Б стільки часу без нормального водопостачання, і коли цю проблему планують вирішити. Проте, конкретної інформації ми не отримали, лише почули, що виявляється, питання недоречне, мовляв, це те ж саме, що питати: «Коли ви виявите, чого я погано почуваюся?».

«Під час реконструкції у кількох будинках на цій вулиці був незадовільний тиск подачі води. Зараз проблема залишилась лише у цього будинку. Працівники водоканалу обстежують мережі, аби з’ясувати, що обумовлює проблему: це може бути прихований порив, засувка, яка вийшла з ладу. Стосовно повної відсутності води – то це теж лише частково відповідає реальності, бо насправді вода у людей у більшості часу є (можлива відсутність у періоди найбільшого водозабору, але лише у мешканців 5-х поверхів), але тиску недостатньо для того, щоб, наприклад, запалювалась колонка. Мешканцям будинку неодноразово пропонувався підвіз води, але вони завжди відмовлялися, тому що не йдеться про її повну відсутність. 

Стосовно термінів виявлення проблеми – завтра уточню у директора. Але, на мою суб’єктивну думку, у цьому випадку це те саме, що запитувати: “Коли ви виявите, чого я погано почуваюся?”. Є випадки, коли можна діагностувати хворобу швидко, але є й такі, коли доволі довго доводиться обстежувати організм, аби поставити діагноз. Щодо коментарів, то блокуються коментарі лише тих абонентів, які принижують працівників водоканалу, їх честь і гідність. У ФБ є спеціальний інструмент, який це передбачає», – зазначає Сніжана.

Насправді ж, підвіз води, про який каже представниця водоканалу пропонувався в робочий час, коли люди не вдома, а більшість не мають сил і здоров’я, піднімати щоразу набрану воду на високі поверхи без ліфту. 

Пані Сніжана проігнорувала наше повідомлення з уточненням термінів виявлення проблеми, проте вже зранку, 7 березня, житомирянка Світлана написала, що у будинку нарешті є вода з хорошим тиском. 

«Добрий день, не знаю, що сталося, але з учора годин з 16 і на теперішній час є вода з хорошим тиском. Верхні поверхи помиті та випрані. Дуже хочеться, щоб так було і далі», – радіє мешканка будинку.

Сподіваємося, що це не на 2 дні, як це часто буває з водоканалом, а вже на постійній основі. Адже протягом майже року, мешканці будинку не могли скористатися базовою послугою – водопостачанням, і разом із цим сходити в душ, випрати речі, і навіть набрати воду для цього в баклажку займало близько 20 хв. Виявляється, не такий страшний той «діагноз», що за декілька днів вдалося подати нормальний тиск води на будинок.

Ми будемо надалі слідкувати за цією ситуацією, аби проблеми з водопостачанням не стали нормою для житомирян.

Нагадаємо, Сергій Сухомлин призначив нового директора КП «Житомирводоканал».

Будьте першим, хто прокоментував "«Достукатися до водоканалу»: як житомиряни 10 місяців терпіли відсутність нормального водопостачання"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*