Здебільшого через медіа у нас формується думка та уявлення, що є нормальною чи ненормальною поведінкою. Через стереотипи в медіа у нас зникає повага та толерантність. Насильство та сексизм у рекламі заборонені законом «Про рекламу», але ми не одноразово спостерігаємо, як рекламодавці нехтують ним. Сексуалізація жінки в рекламі є однією з найбільш розповсюджених стратегій маркетингу, яка використовується компаніями для привертання уваги споживачів та стимулювання продажів. Такий підхід викликає обговорення та критику, адже має прямий вплив на формування стереотипів між гендерами та самооцінку жінок.
Сьогодні можемо спостерігати непоодинокі випадки, як рекламні кампанії використовують сексуально привабливі образи жінок. Чи сприяє це продажам? Деякі дослідження показують, що сексуалізація може привертати увагу споживачів та збільшувати продажі, оскільки сексуальні образи можуть бути привабливими для багатьох людей. Однак через такий підхід споживачі можуть відчувати невпевненість у собі або розвивати неправильні уявлення про стосунки. Це може призвести до того, що спочатку в медійному просторі ми бачимо жінку як об’єкт, а згодом ми починаємо так само сприймати знайомих і незнайомих жінок поза межами соціальних мереж: на роботі, вулиці у закладах тощо. І це сприяє подальшим сексуальним домаганням, із якими щодня стикається майже кожна жінка чи дівчина. Багато організацій та активістських груп виступають проти сексуалізації жіночого образу в рекламі та закликають компанії використовувати більш різносторонні та позитивні підходи до представлення жіночості. Вони наголошують на важливості створення рекламних кампаній, які сприяють розумінню та прийняттю різноманітності.
Отже, хоча сексуалізація жіночого образу може мати певний вплив на продажі, важливо також враховувати його соціокультурні наслідки та етичну сторону. Важливо, щоб компанії були уважними до своїх споживачів та збереження свого бренду. Використання сексуальних елементів у рекламі потребує обґрунтування та урахування етичних аспектів, щоб не завдати шкоди своїй репутації та не порушити суспільні норми. Сучасна реклама все ж таки має відходити від уявлень про стереотипні ролі жінки: господині, матері та інше, а шукати креативні підходи до представлення жіночості.
Софія Микитюк
Будьте першим, хто прокоментував "Сексуалізація жіночого образу в рекламі: чи сприяє це продажам?"