У Житомирській міській раді працює «гаряча лінія» міського інформаційного центру 15-80. Тож громадяни можуть цілодобово звертатися сюди щодо питань благоустрою міста, водопостачання, теплопостачання, роботи міського транспорту, роботи міських служб, тощо. Про це повідомили у Житомирській міській раді.
“Якщо ви хочете звернутись до міської ради та озвучити проблему, що стосується життєдіяльності громади — телефонуйте: (0412) 481 481 1580 (з усіх мобільних операторів — дзвінки безкоштовні)”,
– йдеться у повідомленні.
При цьому усі дзвінки фіксуються та передаються відповідним структурним підрозділам міської ради.
“Таким чином, ваше питання буде поставлено на контроль. Це пришвидшить вирішення вашого питання!”,
– наголошують в органі місцевого самоврядування.
Схоже відеозаписи від “вдячних” житомирян за непосипані та неприбрані вулиці міста, що сьогодні ширяться соцмережами побачили вже й держслужбовці. Тож, шановні громадяни, не жалійте слів та виразів і телефонуйте напряму тим, для кого зима знову прийшла неочікувано.
Нагадаємо також, що у Житомирі приспустили головний прапор міста.
Будьте першим, хто прокоментував "Для прийому скарг та пропозицій у Житомирській міській раді працює гаряча лінія"