Поки що безкоштовно телефонувати за номером 15-80 можуть абоненти операторів «Київстар» та «Vodafone». З іншими операторами наразі йдуть перемовини.
Про це повідомив директор комунального підприємства «Міський інформаційний центр» Олександр Климчук.
Гаряча лінія 15-80 Міського інформаційного центру створена для звернень житомирян у разі виникнення аварійних, надзвичайних ситуацій, для вирішення проблем у житлово-комунальній сфері.
Працівники Центру оперативно передають інформацію комунальним підприємствам чи службам, до сфери відповідальності яких належить те чи інше питання.
Будьте першим, хто прокоментував "В Житомирі дзвінки з мобільного на гарячу лінію Міського інформаційного центру 15-80 стали безкоштовними"