Компанія оприлюднила інформацію щодо впровадження активних контрактів на два роки. Контент вводитимуть як на платній основі, так і безкоштовний.
Facebook інформує про запуск нового сервісу поштових розсилок, який називатиметься Bulletin. Інформацію щодо початку роботи нового сервісу оприлюднило видання CNN у вівторок, 29 червня.
Bulletin надаватиме можливість авторам контенту створювати поштові розсилки “в масштабах аудиторії потенційних користувачів, яких наразі близько 2,85 млрд осіб у всьому світі”.
Bulletin не буде нагадувати існуючі соцмережі, натомість буде самостійним вебсайтом, який користувачі отримуватимуть у вигляді безкоштовного контенту.
Відзначається також, що вказаний домен вартував “Фейсбуку” більше шести мільйонів доларів.
Нагадаємо,як у Facebook стався черговий збій – у текстових публікаціях та повідомленнях “випали” букви
Будьте першим, хто прокоментував "Facebook планує запустити сервіс поштових розсилок"