Сучасні електронні видання часто використовують соціальні мережі для поширення свого контенту та залучення аудиторії. Однак, кожна з популярних нині соціальних мереж має свої особливості. Вони стосуються як самого користування, так і способів просування та допустимих форматів.
Перш за все, варто вивчити аудиторію, що переважає на тій чи іншій соціальній мережі та їх інтереси. Вже на основі цих знань, журналісти можуть публікувати новини, які буде відповідати очікуванням аудиторії та сучасним трендам тієї чи іншої соціальної мережі. Наприклад, користувачі Instagram надають перевагу зображенням та візуальному контенту в цілому. Тому там не варто робити надто довгі текстові пости. А Facebook це соціальна мережа, де важливу роль грають емоційні матеріали. Варто викладати пости, що підштовхують до певних почуттів, тоді й аудиторія буде активно взаємодіяти з матеріалами.
В той час як TikTok люди полюбляють саме через короткі відеоролики, а YouTube за більш довгі та інформаційні відео. Варто зазначити, що саме ці дві платформи зараз є дуже актуальними, тому важливо створювати якісний контент відповідно до бажань глядачів. Якщо говорити про TikTok, то там варто робити відео, які глядачі зможуть переглянути навіть без звуку, для цього можна накладати субтитри та зображення. Це пов’язано з тим, що сучасна аудиторія має бажання отримувати інформацію швидко та без зайвих фраз. В YouTube можна «розігнатися» більше, адже там цінується саме якість матеріалу та монтажу. Для публікацій там краще приділити більше зусиль та часу.
Також усі соціальні мережі мають свій своєрідний графік. Тобто час, коли краще всього публікувати матеріали. Наприклад, у Facebook, для кращого просування, варто публікувати матеріали ввечері та всередині робочого тижня. В Instagram найоптимальніший варіант – це публікувати зранку або ввечері, середини дня краще уникати. При цьому варто зважати на часові пояси, тому треба дослідити звідки ваша основна аудиторія. Взагалі варто відзначати те, що люди відкривають соціальні мережі у вільний час, тому при бажанні вихідні дні теж є хорошим варіантом.
Для того, щоб якісно адаптувати контент під різні соціальні мережі потрібно вивчити специфіку самої соціальної мережі та її користувачів, однак для продуктивної взаємодії з підписниками не обов’язково знати всі тонкощі, достатньо просто знати декілька основних правил та спостерігати за реакціями читачів та глядачів.
Таїсія Виноградова
Будьте першим, хто прокоментував "Адаптація контенту для різних соціальних мереж"