Поки житомиряни переймаються через побутові проблеми та COVID-19, політики вже повним ходом готуються до передвиборчої кампанії.
Ледь не через кожні 2 метри, особливо на центральних вулицях, розміщені сіті-лайти, білборди, щити, цифрові панелі та інші види зовнішньої реклами.
Журналісти Times.ZT помітили рекламу політичної партії Пропозиція, яка кілька днів, як з’явилася в місті. В той час, коли політична реклама депутатки Житомирської міської ради та голови соціально-гуманітарної комісії в раді Наталії Леонченко «наглядає» за житомирянами ще з початку липня, партія мера вперше почала з’являтися на під’їздах багатоповерхівок і лише близько тижня тому «вийшла в люди».
Міський голова обрав стратегію «було/стало», цим самим заодно й прозвітував перед громадою. Про свої наміри в найближчі 5 років — поки мовчить. Згадав лише про п’ять виконані проєкти будівництва: гімназія № 3, сквер на Лятошинського, реконструкцію набережної, стадіон Спартак-Арена та дитячий садочок №58.
Натомість, Наталія Леонченко була першовідкривачем сезну політичної реклами. На десятках бордів Леонченко підставляє «ліву щоку», а от яка права — поки секрет.
Креативне рішення Матвія Хренова нагадує рекламу Арсенія Яценюка у 2009 році від партії «Фронт змін», яку він тоді очолював.
Тільки Яценюк на своїх бордах був то зеленим, то червоним, а подекуди ще й з обличчям кольору піску. Хрєнов же вирішив виділитись «синім», мотиви закликів настільки ж брутальні й войовничі.
Крім цих кандидатів та партій, які вони очолюють, в Житомирі можна ще побачити рекламу партії «Ліва опозиція». Про те, хто її очолює та про передвиборчу позицію поки нічого не відомо, крім самовпевненого заклику «Ліва опозиція — перемагає».
Білборди партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» та Олени Розенблат на чолі з рекламою її сімейного бізнесу компанії «Фаворит».
Прогулюючись містом чи їдучи у справах вам також доведеться зустріти такі й не тільки передвиборчі борди.
Крім того, у Facebook вже ширяться десятки мемів про майбутні вибори та їх кандидатів.
Розмістити політичну рекламу в Житомирі — задоволення не із дешевих. Зокрема ми промоніторили прайс компаній, які пропонують послуги з розміщення зовнішньої реклами на місяць — цінники такі (серпень):
- Корольовський район: від 960 грн до 8000 грн;
- Богунський: від 1120 грн до 6400 грн;
- мікрорайон ДОС («дома офицерского состава»): від 3600 грн до 6000 грн.
Дивно, що представник однієї з компаній, в яку ми звернулись за прайсом, взагалі заявив, що не всім політичним партіям дозволяють розміщувати рекламу.
«Все залежить від міської влади», — зазначив він.
Будьте першим, хто прокоментував "Дорогі політичні обличчя: хто перший в черзі до влади в Житомирі: (ФОТО)"