Вчора, 3 вересня, у Житомирі через підготовку насосних станцій до осіннє-зимового періоду було відключено водопостачання. Вже о 19.00 вода в будинках житомирян почала з`являтися. Однак за деякими адресами водопостачання і досі не відновлено. З яких причин склалася така ситуація пояснили на КП “Житомирводоканал”.
“Маємо скарги на відсутність водопостачання за деякими адресами – пояснюємо причини:
– йдеться у повідомленні.
- забезпечення водопостачанням окремих багатоповерхівок міста напряму залежить від наявності електроенергії на підвищувальних насосних станціях, що забезпечують «підкачку» води на верхні поверхи. У випадку відсутності електроенергії на таких об’єктах – водопостачання тих будинків, які залежать від цієї опції забезпечується частково (до 3-го – 4-го поверху);
- у деяких точках водогону утворилися повітряні корки, над усуненням яких ми наразі працюємо;
- за деякими адресами відсутнє водопостачання через проведення аварійно-відновлювальних робіт,”
Окрім того, на водоканалі порадили містянам, у разі відсутності води від учорашнього вечора, зателефонувати на номер: 0 800 752 553, аби прискорити процес відновлення водопостачання.
Будьте першим, хто прокоментував "На КП “Житомирводоканал” пояснили, чому за рядом адрес і досі не відновлено водопостачання"