В обласному центрі існує можливість поповнити е-квиток самостійно у мережі терміналів або на декількох точках продажу на зупинках.
За допомогою електронного квитка або, так званої, “транспортної картки” можна безготівково розрахуватися за проїзд у громадському транспорті Житомира.
Поповнення через точки продажу:
- знайдіть найближчу до Вас точку продажу е-квитків;
- Вкажіть продавцю тариф, який хочете поповнити;
- віддайте касиру транспортну картку та суму відповідно обраного пакету послуг;
- отримайте поповнену картку, чек та квиток про оплату;
- чек та квиток зберігайте до кінця терміну дії пакету послуг.
- активація тарифу відбувається в точці продажу в момнт поповнення.
Поповнення через мережу терміналів самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click):
- знайдіть термінал самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click, карта терміналів);
- у пошуку послуг введіть “Транспорт Житомира” та/або оберіть послугу “Поповнення е-квитка”;
- введіть номер картки та суму відповідно пакету послуг;
- внесіть гроші до терміналу;
- заберіть чек, що свідчить про оплату;
- поповнення має здійснитись не пізніше наступного дня під час прикладання е-квитка до валідатора у транспорті (найшвидше поповнення здійснюється на стаціонарному валідаторі).
- активація тарифу відбувається в момент піднесення е-квитка до валідатора в транспорті.
Поповнення онлайн:
- оберіть один з веб-сервісів поповнення;
- введіть номер картки та суму відповідно пакету послуг;
- введіть платіжні дані для оплати послуги;
- поповнення має здійснитись не пізніше наступного дня під час прикладання е-квитка до валідатора у транспорті (найшвидше поповнення здійснюється на стаціонарному валідаторі).
- активація тарифу відбувається в момент піднесення е-квитка до валідатора в транспорті.
Якщо е-квиток не поповнюється – звертайтесь до служби підтримки:
- viber, telegram – 0(73) 333-15-80
- email: pr@transport.zt.ua
- або заповніть форму на сайті
Точки продажу та поповнення електронних квитків можна переглянути за посиланням ТУТ.
1. Онлайн пополнение работает только EasyPay остальные не работают.
2. Нет личного кабинета или приложения где можно смотреть баланс.
3. Обратной связи нет вообще. На почте не отвечают месенджеры не отвечают. Форма не работает.
4. Нет прямого пополнения на расчетный счет.
Все сделано через 5-ю точку. Это даже бета продуктом нельзя назвать.