За допомогою кількох кліків жителі Житомира та області тепер матимуть змогу відправити скаргу, якщо їх права були порушені.
Вказану інформацію в п`ятницю, 26 березня, оприлюднили у прес-центрі Держпродспоживслужби.
Так, аби залишити заявку\звернення, споживачу необхідно вказати свої анкетні дані, а також обрати тип звернення (заяву, скаргу, пропозицію) та описати своє питання. Опісля програма запропонує кілька варіантів відповідей на додаткові запитання, а також нагадає про можливість додавання фото або документів.
Як розповідає заступник керівника Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк, після завершення пілотного режиму проєкту чат-бот планують вдосконалювати, додаючи більший функціонал.
«Ми хочемо, щоб цей інструмент був зручним для користувачів, тому аналізуватимемо, наскільки активним та ефективним буде його використання», – йдеться в тексті повідомлення.
Спробувати чат-бот можна за допомогою додатку в Телеграмі: @derzhspozhivsluzhba_bot.
Нагадаємо, що Укрзалізниця запустила продаж квитків за допомогою чат-ботів
Будьте першим, хто прокоментував "На Житомирщині створили чат-бот для скарг на порушення прав споживачів"