Для багатьох з нас соціальні мережі стали місцем роботи. І так робота в соціальних мережах перетворилася з другорядного поняття в багатомільйонний бізнес. Тепер контент-мейкери стали якоюсь мірою адвокатами, маркетологами та представниками брендів. У цій статті ми розкажемо як інфлюенсери та блогери впливають на різні покоління. Ні для кого не секрет, що блогери мають сильний вплив на молоде покоління, особливо на представників покоління Z та міленіалів. Згідно з прогнозами, вже у цьому році близько 129,5 млн представників цього покоління у США будуть користуватися соціальними мережами. Молоді підписними схильні швидко підписуватися на різних блогерів та здійснювати імпульсивні покупки опираючись на їх рекомендації у блозі. Згідно з результатами опитування Klarna було визначено, що понад 40% представників покоління Z і мілленіалів з усіх куточків світу вже слідкують за блогерами, представників покоління X налічується приблизно 25% і менш ніж 10% бебі-бумерів. Покоління міленіалів, яких ще дуже часто вважають «культурою впливу» досить активно використовують соціальні мережі. За прогнозами eMarketer у цьому році соціальними мережами буде користуватися приблизно 70 млн представників у США. Частіше всього міленіали звертаються до блогерів за рекомендацією продукції за доглядом та дізнаються про нові бренди. Також готові придбати те, що рекомендують їхні блогери.
Щодо представників покоління Z, то вони також активно користуються соціальними мережами, але вони не так охоче підписуються на нових блогерів, як міленіали. Але вони охоче до інфлюенсерів чи блогерів, якщо їх цікавлять питання моди, краси та ментального здоров’я.
Зараз набирає популярності серед зумерів поняття «деінфлюенсеринг». Суть якого заключяється в тому, що блогери завдяки таким платформам як TikTok, наприклад розповідають своїм підписникам чого варто не купувати. Зазвичай в таких роликах блогери пропонують економічні альтернативи дорогим продуктам.
Медійники використовують у своїй роботі різні платформи соціальних мереж. Але якщо опиратися на результати звіту Mavrck, то Instagram є платформою №1 для публікування спонсорського контенту у світі. Тож понад 98% медівників діляться своїм контентом саме в Instagram. Другу сходинку популярності займає TikTok. Ця платформа почала набирати обертів у користуванні інфлюенсерів, і тепер теж вважається одним з ефективних методів рекламування та просунення бренд у в мережі.
Єлизавета Павлушина
Будьте першим, хто прокоментував "Роль інфлюенсера у сучасному світі"