Про це міський голова написав на своїй сторінці у соцмережі.
“Вчора перевіряли, як працює безконтактна оплата на приватних маршрутах №44, №5, №58, №1 та на тролейбусах №1, №1Б, №2 та №8. Згоден, проблеми є. Вирішуємо.”, – написав мер.
Отже, перевірялися 6 видів карток: 5 банківських та одна транспортна (е-квиток).
У приватних маршрутках виявили затримку з банківськими картками VISA і MasterCard (різні банки), але буквально у декілька секунд, при цьому транспортна картка – літає.
У тролейбусах ситуація гірша. В жодному з перевірених розрахуватися банківською карткою в кондуктора не вдалося, спрацював лише е-квиток.
Згідно коментаря, який надали в управлінні транспорту, збої почалися після перелаштування системи на нові тарифи, але над цим посилено працюють і вже до кінця поточного тижня спробують виправити.
Мер також зауважив, що валідатори на останніх дверях не сприймають банківські картки, але вони й не повинні, адже призначені виключно для транспортних.
На середніх — у 99% випадків спрацювали всі банківські картки. Тільки в одному тролейбусі пішла перша оплата, потім видало помилку і він більше не провів жодної операції.
Уся інформація була надана спеціалістам управління та КП “Житомиртранспорт”.
“Ми більше двох років готувалися цього проєкту. Легше розповідати, як має бути, ніж втілити це на практиці. Зокрема, навчити людей і правильно скомунікувати зі споживачами послуг. Так вийшло, що Житомир — перше місто в Україні, яке запустило Е-квиток. А першим завжди важче…”, – написав Сухомлин.
Також міський голова подякував житомирянам за активність і конструктивні зауваження, та пообіцяв все врахувати і виправити.
Будьте першим, хто прокоментував "Сухомлин особисто перевірив, як працює безконтактна оплата на приватних маршрутах Житомира"