«Трупи рекламують!» Мешканців Житомира дратує бридка соціальна реклама (ФОТО)

«Хто таку гидоту почепив?! Та ще й біля лікарні…» – роздратовано кидає мама з дитиною. Її настрій поділяють декілька випадкових людей. «Вже дійшли до ручки, трупи рекламують!» – каже дядько середніх років, який продає з рук редьку, вирощену цими ж таки руками. Чоловік просить його не фотографувати – бо торгує, м’яко кажучи, не зовсім легально біля гастроному на Великій Бердичівській…    

Цим людям важко пояснити, що рекламують у даному випадку не трупи, а «модель соціальної поведінки, яка передбачає сумлінне дотримання правил пасивної безпеки під час їзди на авто». Рекламний щит великий, і його бачить кожен водій, який в’їхав у Житомир через бердичівський міст і прямує в центр.

Реклама може бути різною. Зокрема – комерційною або соціальною. У першому випадку рекламодавець просуває товар або послугу. У другому випадку – правильну соціальну поведінку. Дуже часто соціальну рекламу роблять гострою і навмисне дратівливою. Але що робити, коли вона просто бридка?..

Ліворуч на щиті – травмоване, але, судячи з відтінку, живе тіло. Воно демонструє, що станеться у випадку ДТП з вашим торсом, якщо ви пристебнуті паском безпеки. Праворуч – сіруватий труп зі слідами розтину.  Розмістила цю «красу» Кампанія «За безпечні дороги». Висловити їм своє «вау!» або своє «фе!» ви можете прямо у ФБ. Або ось тут.

Читаємо: «У травні стартувала інформаційна кампанія «Ремінь або розтин», яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто. На 180 білбордах по Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину… Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії «За безпечні дороги» у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України…»

Я не сперечаюсь на тему соціальної реклами як такої. Безперечно, вона потрібна. Але чи потрібен Житомиру конкретно цей «креатив»? Поясню свою позицію. Художній фільм з натуралістичним зображенням трупів в Україні отримає від «Держкіно» прокатне посвідчення з обов’язковим індексом «вікові обмеження 18». Якщо фільм «18+» якась телекомпанія ризикне показати у денний або ранковий час – вона матиме величезні неприємності від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, аж до судового переслідування та відкликання ліцензії. Тут моторошне зображення трупа (справжнього, несправжнього – не має значення) виставили на вільне споглядання для дітей усіх вікових категорій. Іншими словами, Міністерство інформаційної політики підтримало грубе порушення державного нормативного акту. Це так має бути у правовій державі?.. Напишіть свою думку у коментарях під матеріалом!

P.S. До речі, інший бік щита виглядає теж цікаво. Тут вже не соціальна реклама, а комерційна. Випадковий збіг?.. І весь цей кривавий треш лютує прямо на тлі головного корпусу 1-ї міської лікарні…

Тарас СТРІЛЬЧИК

Будьте першим, хто прокоментував "«Трупи рекламують!» Мешканців Житомира дратує бридка соціальна реклама (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*