У мережі “EVA” пояснили інцидент з побиттям чоловіка

Зайшовши до магазину, 40-річний житомирянин поводився неадекватно – почав користуватися товарами магазину, а саме балончиками та дезодорантами, не заплативши за них, а потім намагався поцупити манікюрне приладдя. Про це сьогодні, 1 лютого, Times.ZT повідомила прес служба ТОВ «РУШ» (Лінія магазинів EVA). У своєму листі компанія наголошує, що працівники магазину не провокували та не брали участі у конфлікті, а з фірмою “Венбест”, працівники якої надають охоронні послуги для мережі магазинів, взагалі збираються розірвати договір про надання послуг.  

“Щоб запобігти безладу та крадіжці в магазині, продавчиня зробила громадянину зауваження, а коли це не зупинило його, то відповідно до інструкції, викликала охоронну фірму, передавши потенційного зловмисника у руки охоронців. Персонал магазину EVA не провокував і не чинив жодних протиправних дій, які могли б призвести до конфлікту між охоронцями і громадянином. Охоронці, які брали участь у конфлікті з громадянином, не є охоронцями EVA і не є співробітниками компанії «РУШ». Вони є працівниками охоронної фірми «Венбест», яка надавала послуги з охорони магазинів мережі. Керівництво компанії «РУШ» рішуче засуджує протиправні та насильницькі дії співробітників охоронної фірми «Венбест» по відношенню до відвідувача магазину та розглядає питання щодо розірвання договору з цією охоронною фірмою”, – йдеться в листі компанії.

Нагадуємо, що у житомирі працівники охоронної фірми жорстоко побили дідуся, який зайшов до магазину начебто погрітися (ВІДЕО).

Через це житомирян закликають до бойкоту мережі “EVA”.

Будьте першим, хто прокоментував "У мережі “EVA” пояснили інцидент з побиттям чоловіка"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*