У вівторок, 6 жовтня, в Житомирському драматичному театрі ім. І. Кочерги відбулася презентація роликів-переможців у рамках конкурсу «Житомире! Я люблю тебе!». Переможцями стали Валерія Гончаренко з відеороликом «Обличчя твого міста» та Володимир Вербельчук — «Мій Житомир — моя головна сцена».
Цього року в конкурсі «Житомире! Я люблю тебе!» брало участь 9 дуже різних учасників, з віковим обмеженням до 35 років. Наймолодшому учаснику було 9 років.
Такий конкурс Житомирська міська рада проводить не вперше, але у 2020 році він відрізнявся тим, що обирали не 3 сценарії, а — 2. Так як бюджет вже багато років складає 75 тис грн, цю суму розділили на два сценарії, по 37,5 тис грн.
Місцем для презентації переможних роликів обрали Житомирський драматичний театр ім. І. Кочерги, адже другий переможний ролик Володимира Вербельчука «Мій Житомир — моя головна сцена» зібрав увесь колектив театру. Зокрема, його оператором та режесером монтажу був Петро Авраменко.
«Щовесни ми проводимо конкурс сценаріїв, концепцій на кращий ролик про Житомир і його мешканців. Переможця два, немає першого і другого місця, це два фіналісти, які отримали рівну суму коштів. У складі журі було 9-10 дуже різних людей, які представляли як громадськість, так і Житомирську міську раду. Ці ролики будуть розміщені на ютуб-каналі ЖМР, згодом їх вільно можна буде завантажити на будь-який пристрій. У наступному, 2021 році, ми також плануємо проведення такого конкурсу», — зазначила начальниця управління у справах сім’ї, молоді та спорту Ірина Ковальчук.
Авторка ролику «Обличчя твого міста» Гончаренко Валерія розповіла, що у своїй роботі їй вдалося зібрати 75 дуже різних мешканців Житомира, які знайомилися вже на знімальному майданчику, та розповіла, з якими складнощами довелося зіштовхнутися:
«Ми знімали про місто, його жителів, про тих, хто творить це місто, та людей, яких щодня ви бачите на вулицях без будь-яких прикрас. Все було по-справжньому, в нас не було професійних акторів, це були люди з вулиць. Не вдалося лише знайти літню людину, яка б відзнялася в умовах карантину, всі бояться. Цього року в нашому проєкті взяло участь 75 випадкових людей, які не знайомі один з одним. Вприципі, ми впоралися з поставленою задачею, концепт ролику який ми вкладали в основу, був доведений до кінця. У нас було 7 знімальних днів, але працювали ми впродовж всього літа, і на початку вересня ролик нам здали.
Складнощі полягали в тому, що не завжди можна було вгадати, коли буде яскраве сонце чи вітер. Ми зіштовхнулися з непорозумінням акторів, були проблеми з таймінгом, кому і коли дзвонити, складно знайти спортсменів, бо всі на тренуванні і в них свій режим. Ми трохи змінили концепт ролику в процесі створення, але вийшло навіть краще ніж планувалося».
Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирі презентували два переможні ролики конкурсу «Житомире! Я люблю тебе!»"