1xfan manager
Stay with Ukraine
1X FAN models
coin24 crypto exchange
Stay with Ukraine
coin24 crypto exchange

У Житомирі водії тренувались правильно транспортувати «маломобільних» пасажирів

Сьогодні, 30 жовтня, на тренувальній базі приватного підприємства «Шеріфф» відбулось навчання-інструктаж водіїв маршрутів низькополих автобусів № 126 та № 58. На зборах також були присутні водії й інших маршрутів підприємства, проте транспортні засоби дуже погано пристосовані для перевезення людей на інвалідних візках, тому вся увага акцентувалася саме на маршрутах низькополих автобусів. Для наочної демонстрації та відпрацювання техніки, як слід опускати пандус в автобусі та як правильно піднімати по ньому людей на візках, на тренування було запрошено трьох людей з інвалідністю. 

«На базу їх привезли на автобусі № 126, який сьогодні був знятий з рейсу спеціально для тренування. А після інструктажу людей доставили додому» — повідомив головний інженер підприємства «Шеріфф» Олег Бака.

Він також наголошував, що перевозити людей, які самостійно не можуть зайти до салону, такий же обов’язок водія, як і транспортувати всіх інших пасажирів. 
«Якщо необхідно відкинути пандус, значить потрібно без вагань виходити і відкидати його, бо на вагання і відмовки ви витратите зайвий час. Доставити такого пасажира — це ваш прямий обов’язок!» — розповів головний інженер.
Проте висота деяких тротуарів дозволяє водіям припаркуватись так, щоб підлога автобуса була на одному рівні з тротуаром, тому Олег Бака наголошував, що лише в цих випадках немає потреби відкидати падус.

Пасажири на візках наголошували, що піднімати їх по пандусах потрібно спиною до стінки автобусу, а спускати обличчям до входу. Саме це допоможе уникнути небезпечних ситуацій та під час руху автобусу та не створюватиме зайвий рух на спеціально пристосованому майданчику.

«Таким пасажирам потрібно нагадувати ставили колеса на гальма, щоб чітко зафіксувати позицію та уникнути травмування людини. Кожен водій також повинен розуміти, що негативні емоції, роздратування чи невдоволення не повинні демонструватися на робочму місці у таких ситуаціях. Причина проста — ніхто не знає, що з нами, з нашими друзями чи батьками відбудеться через декілька хвилин і яким тоді буде ваше становище » – сказав Бака.

«Буває, що водії не хочуть виходити із салону, аби доставити пасажира на візку до автобусу, пояснюючи це тим, що бояться залишати касу без нагляду» — нарікала пасажирка на візку.
Начальник управління транспорту міськради Костянтин Підпокровний запропонував сортувати касу, складаючи великі купюри окремо чи навіть просити про нагляд когось із пасажирів. «У крайньому разі взяли касу під пахву і швидко пішли опускати пандус!» — сказав він.

«Коли ви зупинилися і бачите, що пасажир на візку може заїхати у яму на тротуарі, проїдьте трохи далі або здайте назад — тут немає нічого складного. Найближчим часом я чекаю від вас інформації, на яких зупинках ви найчастіше зустрічаєте маломобільних людей та за якими адресами є аварійні асфальти чи інші несправності. Далі надаємо інформацію в Житомирську міську раду, адже це в їхній компетенції навести на місцях порядок» — сказав Олег Бака.

На сьогоднішньому тренінгу водії, насамперед, навчалися, як скоротити час зупинки, викидаючи пандус в час-пік. Головний інженер підприємства пояснив, що питання із великою кількістю громадського транспорту на зупинках одночасно вирішується дуже просто — водії маршруток мають по черзі паркуватись та ввічливо приймати пасажирів до салону. 

«Ми регулярно проводимо інструктажі. Це передбачено інструкцією Міністерства транспорту та зв’язку України. При виникненні позаштатних ситуацій, ми також проводимо позачергові тренування-інструктажі. Наша держава не забезпечує хорошої заробітної плати для водіїв, тому на кожному підприємстві Житомира й України вцілому не вистачає водіїв. Матеріально покарати ми не можемо, проте водії маршрутів, які порушують правила спілкування та поводження з маломобільними пасажирами, караються недопущенням до роботи. Ми можемо на певний термін перевести їх у слюсарі. Таким чином водії отримають меншу заробітну плату» — додав Бака.

Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирі водії тренувались правильно транспортувати «маломобільних» пасажирів"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*