BRAND UKRAINE, Projector Institute та Міністерство закордонних справ України запустили на Олімпіаді в Парижі глобальну комунікаційну кампанію з популяризації волі як філософії українського способу життя.
За твердженням організаторів, воля — це комплекс унікальних навичок стійкості, наполегливості, прагнення до свободи та самовираження. У майбутньому феномен волі може стати філософією та стилем життя не лише для українців, але й для мільйонів іноземців за кордоном.
Платформою для перших проявів кампанії стала ключова спортивна подія – Олімпійські ігри в Парижі. Дана кампанія комунікаційно підсилила українську збірну, цьогорічне гасло якої — “The Will to Win”, тобто “воля до перемоги”.
За словами організаторів, у такий спосіб Україна вкотре нагадала світові, що її боротьба за свободу, участь в Олімпійських іграх та інших міжнародних змаганнях, попри виклики повномасштабної війни, — це беззаперечний прояв волі.
Український дім у парку “La Villette”, де розташовані олімпійські простори понад 15 інших країн Європи, має символічну назву “Volia Space”. Він функціонує як головний культурний і медійний хаб України на Олімпійських іграх і є центром підтримки української збірної. Простір організовано Міністерством молоді та спорту України та НОК України у співпраці з Офісом Президента України. Допомогу й організаційну підтримку у функціонуванні “Volia Space” надає французька сторона.
“Воля — це суперсила робити неможливе можливим навіть за найбільш несприятливих обставин. Для українців це слово увібрало в себе тисячолітню історію боротьби за свободу та право залишатися собою, попри всі перешкоди та випробування на шляху. Це унікальна життєва філософія, що допомагає не ховатися від викликів мінливого світу, а сміливо дивитися їм у вічі та діяти. Ми впевнені, що воля не лише пояснює світові феномен української стійкості в умовах
— зазначають організатори.
війни проти російської агресії, але й може навчити корисних навичок мільйони іноземців”,
Презентація волі як української суперсили, яку люди по всьому світу можуть практикувати заради стійкості у буремному сучасному світі, відбулася вчора, 5 серпня, в українському домі “Volia Space”. BRAND UKRAINE та Projector Institute провели спільний захід “Discover Volia: Ukraine’s Lifehacks of Resilience” (“Відкрийте для себе волю: лайфхаки стійкості від України”) про волю як стиль життя та філософію існування.
Спікерки Марина Дадінова та Тетяна Фіщук показали реальні приклади з життя українців, які практикують волю щодня, а також розказали, чому філософія волі актуальна не лише в Україні,
але й в усьому світі.
На постійній експозиції діджитал-виставки у “Volia Space” також було представлено матеріали артбука Projector Institute “Telegraf.Воля”, присвяченого концепції волі як українського стилю життя, та кампанії BRAND UKRAINE у співпраці з Міністерством закордонних справ України #WhatWeAreFightingFor.
“Українська воля як життєва філософія має потенціал стати додатковим корисним ресурсом для життя в сучасному невизначеному світі. Це — українська пропозиція популярної філософії на експорт, що стане в один ряд з іншими іноземними концепціями, серед яких данське “хюґе”, шведське “лагом”, японське “ікіґай” тощо. Спираючись на власний досвід боротьби в надскладних умовах, мипропонуємо людям з усього світу спосіб не просто долати труднощі, а й розвивати власну стійкість і готовність до нових життєвих викликів”,
— зазначають організатори.
Надалі в межах глобальної кампанії VOLIA також заплановано лекції про волю в провідних міжнародних університетах, презентації майбутнього видання про волю на міжнародних книжкових виставках і колаборації в індустріях моди, мистецтва, музики, кіно, відеоігор тощо.
Також протягом всієї Олімпіади поняття волі буде розкриватися на сторінках офіційних каналів України Ukraine.ua в соцмережах.
Нагадаємо також, що Франція заборонила доступ до Олімпіади журналістам, фізіотерапевтам та навіть технічному персоналу з рф та білорусі.
Будьте першим, хто прокоментував "Україна запустила глобальну кампанію VOLIA на Олімпійських іграх у Парижі"