У вівторок, 12 січня, Укрзалізниця заявила про запуск свого першого чат-бота у Телеграмі та Вайбері, за допомогою якого користувачі матимуть можливість придбати або повернути квиток.
Вказану інформацію повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
“УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій”, – розповів детальніше чиновник.
Чат-ботом можна використовувати на трьох мовах: українській, англійській та російській.
Також міністр відзначив, що оплачувати квиток або послуги, які оформлюватимуться за допомогою чат-боту, можна буде за допомогою платіжної картки, яка буде прив`язана до електронного гаманця.
Переглянути роботу сервісу можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.
Нагадаємо, Укрзалізниця повідомила, як їздитимуть поїзди під час локдауну
Будьте першим, хто прокоментував "Укрзалізниця запустила продаж квитків за допомогою чат-ботів"