Укрзалізниця запустила продаж квитків за допомогою чат-ботів

У вівторок, 12 січня, Укрзалізниця заявила про запуск свого першого  чат-бота у Телеграмі та Вайбері, за допомогою якого користувачі матимуть можливість придбати або повернути квиток.

Вказану інформацію повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій”, – розповів детальніше чиновник.

Чат-ботом можна використовувати на трьох мовах: українській, англійській та російській.

Також міністр відзначив, що оплачувати квиток або послуги, які оформлюватимуться за допомогою чат-боту, можна буде за допомогою платіжної картки, яка буде прив`язана до електронного гаманця. 

Переглянути роботу сервісу можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.

Нагадаємо, Укрзалізниця повідомила, як їздитимуть поїзди під час локдауну

Будьте першим, хто прокоментував "Укрзалізниця запустила продаж квитків за допомогою чат-ботів"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*