Продавців-підприємців, які реалізують товар чи послуги онлайн, змусять зазначати свої юридичні реквізити.
Змінюватимуть права споживачів та законодавство щодо інтернет-торгівлі.
Про це у Facebook написав заступник міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра.
Він також зауважив, що вивчаючи питання онлайн-торгівлі, помітив “разючу різницю” між вітчизняними магазинами і маркетплейсами, порівняно з іноземними, а саме “відсутність достовірних даних про продавця”.
“Про яку детінізацію, рівні умови ведення бізнесу і справедливу чесну сплату податків взагалі можна говорити, якщо продавці – невідомі?” – дивується заступник міністра.
Він розповів про власний досвід покупок на Prom.ua – 13 разів і “жодного разу продавець не позначений легальною назвою”. Ігор Дядюра також порівняв покупки в Amazon, AliExpress та інших закордонних магазинах – “всюди є юридичні реквізити”.
Чиновник переконаний, що для “білого чесного бізнесу” немає ніяких проблем вказувати свої повні реквізити, на відміну від “тіньовиків”. Він збирається ініціювати нормативні зміни за допомогою нового закону про захист прав споживачів.
В Україні є закон про електронну комерцію, який також регулює сферу інтернет-торгівлі. Цей закон передбачає, яка інформація повинна обов’язково надаватися стороною продавця, але це не регламентує, яким саме чином, як і коли.
Будьте першим, хто прокоментував "В Україні збираються змінити правила інтернет-торгівлі"