В Житомирі проаналізували результати реформування медичної галузі в місті

Сьогодні, 7 березня, в прес-центрі міської ради відбувся брифінг начальника управління охорони здоров’я міської ради Марії Місюрової та очільника комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» міської ради Івана Дідика щодо підсумків медичної реформи першого року в Житомирі.

Під час брифінгу спікери нагадали, що 8 грудня 2017 року Житомирською міською радою було прийнято рішення № 855 «Про створення комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної  допомоги» Житомирської міської ради». Повноцінну діяльність Центр ПМСД розпочав у червні 2018 року. Наразі у складі Центру ПМСД функціонує 20 амбулаторій, де працює 549 медпрацівників, з яких 193 –  лікарі. На виконання заходів міської програми розвитку охорони здоров’я та за сприяння міської влади та депутатського корпусу було виділено кошти та облаштовано комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням 116 робочих місць в кабінетах прийому сімейних лікарів та лікарів-педіатрів.

Починаючи з 2 квітня 2018 року між лікарями Центру ПМСД та пацієнтами укладено понад 198 тис. декларацій (майже 75 % від загальної чисельності  населення м. Житомира). З 1 жовтня 2018 року Центром ПМСД укладений договір з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення, змінено механізм фінансування діяльності Центру та оплати праці медичних працівників.

В усіх амбулаторіях Центру ПМСД запроваджено систему оцінки якості обслуговування Revizion. З отриманої кількості відгуків 92% позитивних, 8% негативних. Минулого року амбулаторіями міста було запроваджено електронний запис на прийом через систему «Поліклініка без черг». На сьогодні мешканці міста скористалися цим сервісом 350 тис раз, з них 35% записів були здійснені через інтернет.

Варто зауважити, що нещодавно комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради одержало грант у рамках проекту «Підтримка реформи охорони здоров’я», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Ним передбачено впровадження пацієнт-орієнтовної моделі надання послуг медичної допомоги, забезпечення фінансової стійкості закладу, посилення управлінської складової, забезпечення ефективної комунікації на різних рівнях, обмін досвідом з іншими медичними закладами. У найближчих планах Центру ПМСД впровадження в Житомирі з 1 квітня електронного рецепту.

Будьте першим, хто прокоментував "В Житомирі проаналізували результати реформування медичної галузі в місті"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*