Як успішно економити на онлайн шопінгу: корисні та дієві поради

Ми обираємо одяг не лише згідно своїх уподобань та комфорту. Купуючи речі, багато людей також намагається поєднати критерії смаку та зручності з трендовими новинками сезону. Наприклад, придбати фірмовий плащ з Італії чи ароматні дуріани з Індонезії, не виїжджаючи за кордон, зараз зовсім не проблема. Усе можна знайти та замовити онлайн.
Але варто бути обачними, щоб вас не «нагріли», та знати кілька тонкощів економного онлайн-шопінгу.
Залишайтеся в тренді та економте.

1. Порівнюйте вартість товару на спеціальних ресурсах

Не замовляйте товар у першому ж онлайн сервісі, навіть якщо ви давно хотіли цю річ та довго шукали. Обов’язково проаналізуйте вартість вашої омріяної покупки на різних платформах.
Зробити це можна вручну, просто гуляючи по різних сайтах, але є і більш надійний спосіб. Спеціальні ресурси для порівняння цін — це куди швидше та надійніше. Можна відкрити базовий інструмент Google Shopping і просто ввести в пошуковий рядок назву тієї речі, яку хочете придбати собі.
Далі вам запропонують десятки варіантів зі зручним фільтром, тому вибрати найвигіднішу пропозицію буде дуже просто. Зараз існує безліч українських та зарубіжних сайтів, які допоможуть заощадити не одну тисячу гривень під час онлайн-шопінгу.

2. Не забувайте про прайс трекер

Порівнювати вартість запланованої покупки звичайно корисно, але якщо вам «не горить», то можна зачекати й придбати річ за ще більш вигідною ціною.
Для цього варто скористатися сайтом чи додатком, вказавши бажаний товар і чекати сповіщень про зниження ціни. Не потрібно кожен день оновлювати сайт інтернет-магазину вручну — прайс трекер буде робити це за вас. Одні прайс трекери працюють тільки з конкретними магазинами, в той час як інші охоплюють відразу сотні майданчиків. Просто оберіть свій варіант і готуйте список запланованих покупок.
Якщо ви шукаєте нові онлайн-магазини, які часто влаштовують розпродажі і акції, зверніть увагу на американських рітейлерів 6 p.m, Carters, Sephora і китайського ритейл-гіганта Taobao. На сайті польської Zara вас чекають приємніші ціни, ніж в українській. Також варто звернути увагу на Allegro — польську ритейл-платформу, де є все і навіть трохи більше. Якщо ж вам до вподоби бренди George і Marks and Spencer, то їх вигідніше замовляти в британській версії сайтів брендів.

3. Помістіть товар в корзину, але не поспішайте купувати його

Це незначна, але дієва хитрість, тому що онлайн-магазини дуже не люблять, коли ми зупиняємося за крок до оплати. Багато з них готові запропонувати знижку на те, що було кинуто в кошик. Але, щоб план спрацював, у продавця повинні зберігатися дані про твої онлайн-пересування (просто не чистіть cookie-файли) і ваш імейл (зареєструйся на сайті). Проте будьте готові до того, що іноді знижку доводиться чекати кілька днів, і не факт, що в результаті її таки запропонують. Але спробувати точно варто.

4. Завжди перевіряйте умови доставки


Погодьтеся, прикро, якщо ви вже визначилися з замовленням, заповнили всі форми: вказали розмір, бажаний колір та інші параметри, а потім виявилося, що умови доставки вас не влаштовують.
Краще заздалегідь шукати варіанти з доставкою за рахунок продавця. Для багатьох рітейлерів це норма, інші ж можуть пропонувати такий варіант у свята, за реєстрацію або на покупку від конкретної суми. Також уважно слідкуйте за вартістю доставки, якщо замовляєте з-за кордону. Рекомендуємо скористатися спеціальним сервісом «калькулятор доставки».

5. Уважно вивчіть платформу і соцмережі магазину

Вигідні пропозиції інтернет магазину зазвичай поширені й в соцмережах бренду. Наприклад, банери на сайті часто дарують промокод на знижку, особливо на перше замовлення. А в соцмережах компанії анонсують акції і знижки, дарують промокоди і купони найвідданішим покупцям. Заглянути варто і в месенджери — деякі бренди дуже люблять Telegram чи Viber. Ця порада особливо актуальна в міжсезонні розпродажі або святкові сейли. Корисно знати і дні народження улюблених магазинів — іменинники дуже щедрі.

6. Не забувайте користуватися додатками

Онлайн-магазини прагнуть охопити якомога більше майданчиків, тому створюють власні додатки. Для того, щоб залучити якомога більше користувачів, компанії влаштовують спеціальні акції для тих, хто скачав їхню програму (додаток). Зазвичай, такі пропозиції розраховані саме на перше замовлення, але задійте гаджети всіх членів сім’ї і вуаля — «перших замовлень» стане набагато більше.

7. Ще одна плюшка — програма лояльності

Програми лояльності у вигляді бонусних карток з’явилися в онлайн торгівлі з офлайна і не перестають бути вигідними. Тільки тепер все простіше — не потрібно носити з собою візитницю, а достатньо оформити підписку на розсилку новин. Часто навіть перший лист від магазину може потішити хорошою знижкою.
Це також відмінний спосіб вчасно дізнаватися про початок розпродажів. Наприклад, бренди з цінником вище середнього влаштовують сейли досить рідко і не надто часто афішують це. Потрібно уважно стежити за «листами щастя» на пошті і в месенджерах. Крім того, учасників своїх програм лояльності магазини балують подарунками на день народження.

8. Використовуй кешбек-сервіси та кешбеки від банків

Кешбек — це фіксована сума або відсоток від покупки, який повернеться тобі на карту. Сьогодні є безліч кешбек-сервісів для зарубіжних і українських онлайн-магазинів. Реєструйся та економ на майбутніх покупках. Такі сервіси працюють з ритейлерами на партнерських умовах. Покупець нічого не втрачає і може комбінувати цей спосіб економії з усіма описаними вище.

Є і кешбек безпосередньо від банків — на певні магазини, товари або категорії. Більш того, сьогодні існують спеціальні кобрендингові банківські.

Раніше ми писали: Як обрати пуховик на зиму: практичні поради

Будьте першим, хто прокоментував "Як успішно економити на онлайн шопінгу: корисні та дієві поради"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*