У Житомирській міськраді між працівниками ТТУ, містянами та членами житлово-комунальної комісії виник конфлікт. Житомиряни обурювались через скасування тролейбусу № 8, що їм доводиться їхати до центру міста з кількома пересадками й переплачувати. Натомість члени комісії взагалі здивовані, звідки з’явилося таке рішення, й погрожували доганами керівникам ТТУ через «підпільні» ідеї.
«У нас зараз в місті взагалі якийсь колапс із рухом тролейбусів. Транспорт може йти раз у півгодини чи навіть 40 хвилин. Учора я чекала тролейбус біля кінотеатру „Україна“, щоб доїхати на Богунію. О 12 годині дня я чекала близько 40 хвилин. Зібралося дуже багато людей і вагітна жіночка. Тролейбус таки приїхав, вийшло 3 людини і три зайшло. Місця тільки сидячі. Прибіг кондуктор і випхав усіх з тролейбуса. Водійка теж вибігла з тролейбусу й почала кричати на цих людей. Це просто жах. Якщо людина неадекватна, то вона не може водити тролейбус. Далі з криками ми доїхали до Театральної площі, ледь не врізались в машину. Водійка тормозила, а штанги злітали. Але проблема не в цьому. Тролейбуса ж чекати треба довго, а беруть по кілька людей. Що робити іншим? На початку карантину — це зрозуміло. Водії по 2-3 години не приїжджали. Але зараз ж можна постити більше тролейбусів, а не економити на здоров’ї людей. На Малікова взагалі забрали восьмий тролейбус. Люди не можуть вранці доїхати на роботу. Майже з початку карантину й до цих пір він не ходить», — обурювались житомиряни.
Відмінений тролейбус курсував від мікрорайону Малікова й до Паперової фабрики. Люди телефонували в ТТУ й дізнавалися, що рух тролейбусу відновлять після ремонту вул. В. Бурдичівська. Проте й досі комунальний тролейбус № 8 не вийшов на лінію й наче б то вже взагалі знятий з маршрутів, а житомиряни дізнаються про це тільки з обговорень у Facebook.
«Дізнаємося ми, що тролейбус не буде ходити з приватної переписки з Ткачуком. У мене цей пост є в групі „Мікрорайон Малікова“. Люди пишуть — „що робити?“. Так що, це правда? Тоді я телефоную до вас (ред. Костянтин Підпокровний) і виявляється, що прада», — обурилась депутатка ЖМР Тетяна Онопрієнко.
«Останні 2 тижні їду в маршрутці і бачу — курсує тролейбус № 4А. Замість троллейбусу № 8 поставили, виявляється. Їздить автобус № 4 і паралельно тролейбус № 4А — по одному маршруту! Тролейбус № 4А доходить лише до паперової фабрика, далі ще 4 зупинки міста», — скаржився житомирянин.
«З березня у нас обмежувальні заходи по кількості пасажирів у транспорті. Майже втричі скоротився й випуск тролейбусів по місту через карантин. З 87 до 36 тролейбусів у пік карантину й до кінця травня. Таким було рішення виконкому. Після послаблення карантину ми почали збільшувати випуск тролейбусів і вже зараз плановий випуск становить 71 троллейбус. У червні завершились роботи з капітального ремонту на вул. В. Бердичівська й потрібно було прийняти рішення про відновлення маршруту № 8. Комплексного рішення по маршрутах так і не було, тому ми паралельно чекаємо. А поки вирішили погодити відновлення маршруту № 8 не з 1 серпня, а з 1 вересня. Через це й продовжили маршрут № 4А, який курсував з Крошні до Обласної лікарні — до Панчішної фабрики. Чекаємо комплексних рішень від профільної комісії», — пояснив начальник трамвайно тролейбусного управління Костянтин Підпокровний.
Члени комісії обурились, що зміни маршрутів у підприємстві проходять самовільно без офіційних рішень, а депутати, як і жителі міста, про це дізнаються з соцмереж. Депутати запропонували оголосити за це догану начальнику ТТУ Андрію Нечуйвітру та начальнику управління — Костянтину Підпокровному. Проте таку ініціативу поки не підтримали. Обговорення тривали більше 40 хвилин — до консенсусу не дійшли.
Будьте першим, хто прокоментував "«Загадкове» зникнення маршруту житомирського тролейбусу № 8 спричинило скандал в міськраді"