Житомир: Ткачук переконує, що нова велосмуга на Великій Бердичівській відповідає всім нормам ДБН

Свої переконання заступник міського голови Дмитро Ткачук оприлюднив на своїй сторінці у соцмережі.

У своєму дописі Ткачук запевняє, що під час облаштування в Житомирі нової велосмуги було дотримано всіх норм і в існуючих умовах було досягнуто оптимального рішення зі збереженням інтересів всіх суб’єктів руху.

Зміни, які відбулися на вулиці Великій Бердичівській, збудили окремих мешканців міста та викликали дискусії про відповідність державним будівельним нормам та стандартам.

Аби остаточно зняти ці дискусії Дмитро Ткачук оприлюднив цитати з нормативних документів:

ЗУ Про архітектурну діяльність

  • Стаття 4. Для створення об’єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає:

-будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об’єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта містобудування.

  • ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”

-п. 3.6. Велосипедна смуга – смуга призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та/або дороги, яка виділена за допомогою дорожньої розмітки або конструктивно.

-п. 5.1.1. Таблиця 5.1. Магістральні вулиці – при швидкості 60 км\год – 3,0 м.

Примітка 2 Таблиці 5.1. В умовах щільної забудови, на територіях охоронних та історичних пам’яток розрахункова швидкість руху може бути прийнята (30-50) км\год з відповідним переліком параметрів основних елементів вулиць і доріг.

Постанова КМУ від 10.11.2017 № 883 «Про внесення змін до Правил дорожнього руху», максимально допустима швидкість у межах міста – 50 км\год.

-Місцеві вулиці та дороги – при швидкості 50 км\год – 2,75 м;

-п. 5.3.9. Вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорій вулиць і доріг здіснюється відповідно до Таблиці 5.10.

Магістральні дороги – змішаний рух на проїзній частині [не передбачено]. (це означає, що мають бути передбачені відокремлені велосмуги).

-п. 6.5.2. ч. 4…В умовах реконструкції ширина велосипедних смуг та доріжок на транспортних спорудах може бути зменшена до 1,0 м для односторонніх смуг та доріжок та до 2,0 – для двосторонніх.

  • п. 5.1.12. З обох боків проїзних частин магістральних доріг та вулиць для кожного напрямку руху, а також центральної розділювальної смуги повинні передбачатись смуги безпеки завширшки:

-для магістральних доріг і магістральних вулиць безперервного руху – 0,75 м

-для магістральних вулиць регульованого руху – 0,5 м.

На магістральних вулицях, за наявності велосипедної смуги, смуги безпеки можна не передбачати.

Висновки:

1.Згідно ДБНу після капремонту потоки авто та вело на вулиці повинні бути розмежованими.

2. Допустима ширина смуги допускається – 2,75 м.

3. Допустима ширина велосмуги – 1м.

4. На ділянці дороги (від вул. Михайлівська до Театральна), де велосмугу на проїзжій частині, по ширині, організувати неможливо розмежування забезпечено за допомогою смуги безпеки.

5. Рух велосипедистам по смузі безпеки дозволено.

Нагадаємо, Житомир: депутат пропонує огородити нову велосмугу пересувними резиновими бордюрами.

Будьте першим, хто прокоментував "Житомир: Ткачук переконує, що нова велосмуга на Великій Бердичівській відповідає всім нормам ДБН"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*