Програма “Поліклініка без черг”, яка мала б дати можливість записатися на прийом до свого сімейного лікаря чи будь-якого іншого спеціаліста в електронному форматі, у Житомирі не працює.
Зауважимо, що новостворена програма, на яку Національна служба здоров’я України витратила мільйони й досі фінансує, вже більше двох місяців тому зупинила свою роботу. Зараз доступна лише частина з функцій електронного кабінету пацієнта, зокрема можна зайти в свій особистий кабінет чи зареєструватися в програмі, надавши відповідні дані, а потім вибрати потрібного лікаря. Проте на цьому й зупиняється весь функціонал електронного запису. У кабінеті не вдається вибрати ні дату, ні час.
“У лікаря відсутній активний розклад” або ж “Запис на прийом неможливий через електронну чергу. Зверніться в реєстратуру” – пояснює програма.
Натомість в реєстратурі медзакладу розповідають, що графік роботи медика ще не сформовано, тому потрібно прийти в реєстратуру й там записатися на прийом до потрібного спеціаліста. Тобто виходить, що всі новації, за які так боролася влада, тепер стали нікому не потрібними, звісно крім пацієнтів, а гроші просто “кинуті на вітер”?!
Журналісти Times.ZT вирішили вкотре випробувати на собі, як довго та чи вдасться взагалі без тяганини записатися до лікаря за старою системою.
Отже спочатку потрібно приїхати в реєстратуру медзакладу для попереднього запису. Далі вистояти в черзі в середньому 15-20 хвилин і тоді почути, що, наприклад, у лікаря немає вільних годин для прийому цього тижня. Можна спробувати записатися на наступний, незважаючи на те, що часто до лікаря приходять, коли самопочуття вже геть погане.
От і все, можна повертатися додому й займатися самолікуванням, або терпіти. Однак можна ще спробувати зайняти місце в “живій черзі”, яку начебто мала б ліквідувати програма “Поліклініка без черг”. Таким чином потрапити до лікаря можливо в кращому випадку до кінця дня.
Чому така “зручна” програма через кілька місяців після її активації не працює, розповів голова Житомирської облдержадміністрації Віталій Бунечко:
“В дійсності дуже багато залежить від менеджменту. Це не є адміністративна робота. Тому була розділена посада головного лікаря і медичного директора лікарні, бо ефективність роботи лікарні – це менеджмент”.
Він також розповів, що деякі лікарі вважають, що коштів на надання якісних послуг, в тому числі й можливості записатися в електронному форматі до свого сімейного лікаря чи будь-якого іншого спеціаліста, не вистачає.
Будьте першим, хто прокоментував "Жива черга і години в реєстратурі: чому у Житомирі не працює електронна форма запису до лікаря"