Завдяки широкому попиту у соціальних мережах серед реципієнтів значно розширився сам спектр можливостей та функціонування мережевих платформ. Тепер популярні соціальні мережі використовують як ефективний елемент маркетингу та просування свого продукту чи послуги серед підприємців. Так і з’явилося нове поняття – інфлюенсер-маркетинг. Цей елемент став основою маркетингової стратегії в соціальних мережах. Рекламні огляди від інфлюенсерів значно економлять час реципієнтів, який зараз дуже цінується. Тому в результаті людина обирає продукт чи послугу просто переглядаючи контент від блогера, який викликає довіру. Тим самим людина не витрачає час на пошуки самого товару та інформації про нього. Завдяки такій моделі комунікації з клієнтами, бізнес зміг побудувати довірливі стосунки, авторитет та високі продажі.
Також значною перевагою є автентичність та прозорість висвітлення інформації. Сьогодні люди неабияк цінують чесні рекомендації від інфлюенсерів. Тож бізнесу вигідно створювати довготривалі партнерські відносини з інфлюенсерами, які мають попит та авторитетом серед реципієнтів. Важливо, коли інфлюенсер і бренд розділяють однакові цінності та мотиви, у просуванні їхнього товару чи послуги.
Можна завдячувати такій популярності яскравому контенту, який стараються створити інфлюенсери. З кожним днем ця ніша розвивається з шаленою швидкістю. Те що здивувало вчора реципієнта, вже не навіть не зацікавить реципієнта сьогодні. Тому, інфлюенсерам завжди доводиться, по-перше, тримати руку на пульсі нових тенденцій у мережі, а по-друге, завжди відточувати свої навички у фільмуванні та монтажу, і звичайно в оновленні техніки. Люди люблять очима і ми це давно знаємо, бо у нас всього лиш є 3-5 секунди аби зацікавити реципієнта і змотивувати його додивитися контент до кінця. Для швидкого привернення інформації реципієнта у соціальній мережі інфлюенсери використовують короткі відеоматеріали в сторіс, Reels та TikTok. Таким методом стимулюють підписників до придбання якихось імпульсивних покупок за невелику собівартість. А ось якщо мова йде вже про якийсь більш дорого вартісніший товар чи послугу, то зазвичай такі огляди роблять більш детальними з ширшою інформацією на YouTube.
Тому, можна дійти висновку, що саме завдяки соціальним мережам та професійній роботі інфлюенсерів для споживачів забезпечується зручний та цікавий інформаційний продукт про товар чи послугу. І тепер роль інфлюенсера є незамінним ефективним елементом маркетингу для брендів та підприємств.
Єлизавета Павлушина
Будьте першим, хто прокоментував "Чому рекомендації від інфлюенсерів стали популярними в мережі?"