Як визначити своїх конкурентів в інфлюенц індустрії?

Як визначити своїх конкурентів в інфлюенц індустрії?

Визначення своїх потенційних конкурентів є одним із найважливіших аспектів у визначенні своїх професійних сильних і слабких сторін, у розумінні власних перспектив та динаміки розвитку та багато іншого. Тому, є кілька порад, які ви легко можете застосувати у житті для визначення своїх конкурентів.

  • По-перше, визначте свою основну нішу та галузь діяльності. На цьому етапі виділіть бізнес-ніші, галузі, продукти, послуги які ви рекламуєте якісно, часто, а головне в задоволення. Даний етап вам значно допоможе звузити свій список потенційних конкурентів. Насамперед визначите, інфлюенсерів схожих за стилем ведення блогу, проаналізуєте їхні переваги та недоліки у порівнянні зі своєю діяльністю.
  • По-друге, дослідіть ключові слова, У цьому вам стануть у нагоді такі за стосунки як Google Keyword Planner, SEMrush або Ahrefs. Це допоможе вам легко визначити ключові слова, які використовують реципієнти у пошуку популярних послуг, товарів чи самих інфлюенсерів. Також це допоможе знайти компанії, які співпрацюють з іншими інфлюенсерами, які в перспективі можуть співпрацювати й з вами.
  • Також регулярно досліджуйте платформи соціальних мереж. Соціальні мережі є цінним носієм інформації, наприклад що подобається реципієнтам? Що популярно? Які теми обговорюються або які є найпопулярніші проблеми в соціумі? Всю цю інформацію насправді про реципієнтів можна визначити завдяки соціальним мережам. Звичайно, для визначення чітких факторів для вас потрібен буде час, щоб зробити якісь висновки. Але в результаті ви зможете прорахувати хід усіх своїх подальших дій. І визначите які продукти/послуги погоджуватися рекламувати, а яким пропозиціям варто відмовити. У цьому вам стануть такі платформи соціальних мереж як Facebook, Instagram, Linkedln і TikTok.
  •  Не зайвим також буде провести простий Google пошук, використовуючи ключові слова та фрази, які підходять для вашої галузі діяльності. Прослідкуйте відгуки роботодавців про роботу ваших конкурентів, визначте для себе що їм сподобалося у співпраці з ними, а що ні. Це допоможе вам насамперед відзначити для себе, що очікують роботодавці від співпраці з інфлюенсером.
  • Використовуйте додатки для конкурентного аналізу. У цьому вам стануть такі за стосунки як SpyFu, SimilarWeb або Moz’s Link Explorer. Даний етап допоможе дізнатися розширену інформацію про діяльність конкурентів в Інтернеті, джерела їхнього трафіку та профілі зворотніх посилань конкурентів.
  • Визначте географічну близькість. Проаналізуйте, які конкуренти працюють з вами в одному місці. Які заклади, бренди, компанії, магазини, підприємства і т.д. часто звертаються за співпрацею до інфлюенсерів. Ну і звичайно, визначте, які представники можуть вами зацікавитися і стати вашими потенційними роботодавцями.
  • І остання, але певно одна із найголовніших аспектів вашого успіху це – спілкування з клієнтами. Спілкуйтеся зі своїми підписниками через розмовні сторіс, прямі ефіри, опитування. Все залежить від вашої фантазії та цілі, але люди є вашим головним джерелом інформації того що вони хочуть та очікують.

Тож дотримуючись усіх перерахованих порад, можна отримати цінну інформацію для визначення подальших цілей та стратегій, та спростити процес у прийнятті будь-якого рішення

Єлизавета Павлушина

Як створити гарний візуал соціальної сторінки в Instagram?

Будьте першим, хто прокоментував "Як визначити своїх конкурентів в інфлюенц індустрії?"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*