Про старт глобального флешмобу із гештегом #WorldOnHerShoulders (#СвітНаЇїПлечах) повідомила організація BRAND UKRAINE.
Флешмоб — спільна ініціатива організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Він стартував у соціальних мережах цифрової екосистеми України Ukraine.ua Facebook, Instagram та LinkedIn, що сумарно охоплюють понад 3 млн читачів із усього світу, та став частиною більш широкої кампанії на підтримку участі України в Євробаченні-2024.
На флешмоб організаторів надихнули слова пісні “Teresa & Maria”, яку цьогоріч на сцені Євробачення виконають представниці України alyona alyona і Jerry Heil.
Флешмоб мав на меті не лише нагадати глобальній аудиторії про Україну, але й підкреслити силу та незламність жінок.
“Наша країна вийшла з глобальною ініціативою, що вкотре продемонструвала світові надзвичайно важливу роль жінок. Однією з наших ключових цілей було популяризувати образ українок, які не тільки вміють красиво співати, а ще й мають величезні силу, сміливість і жагу до перемоги.
Упродовж останніх десяти років наші жінки воюють і рятують життя на фронті, займаються волонтерством, створюють благодійні фонди, розвивають бізнеси, закривають мільйонні збори, піклуються про дітей, борються з болем утрати коханих і продовжують жити. Вони несуть цілий світ на своїх плечах, — пояснює Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE. — У пісні, яка представляє Україну на Євробаченні 2024, є рядок: “Що б там не було, світ на її плечах” (“No matter what, the world is on her shoulders”).
Ми прагнемо, щоб ці слова потрапили в серце кожного, хто їх почує, і щоб уся Україна, увесь світ, справді побачили й усвідомили складність викликів, які звичайні українки долають щодня”.
Флешмоб підтримують артисти, блогери, лідери думок і громадські діячі. Щоби стати його частиною, потрібно опублікувати на своїх сторінках у соціальних мережах розповідь і фото або відео жінки, чия історія вражає та надихає, із гештегом #СвітНаЇїПлечах (#WorldOnHerShoulders) та в супроводі пісні “Teresa & Maria”. Українців, які хочуть долучитися до флешмобу, організатори також закликають підтримувати українських виконавиць на Євробаченні та нагадувати іноземній аудиторії про нашу боротьбу, яка триває.
Брама – активна протидія дезінформації в інформаційному просторі
Будьте першим, хто прокоментував "Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024"