З 1 жовтня 2019 року пільги в Україні виплачуються, як у грошовій, так і у безготівковій формах.
У рамках реформи до фахівців департаменту соцполітики міськради надходила низка звернень від громадян, котрі мали на меті перехід з нового, 2020 року, на грошову готівкову форму, не маючи при цьому ніяких обмежень по часу.
Так, враховуючи позицію органів влади, вже з 1 січня 2020 року пільговики можуть перейти на грошову форму виплати у будь-який зручний час, просто подавши зявку.
Зазначимо, що раніше термін дії подачі заяви було встановлено до 15 жовтня – наразі його скасовано.
Зараз жителі Житомира повинні звернутися до представників управління соцзахисту населення (Богунського або Корольовського районів) департаменту соцполітики міськради.
Під час подачі заяви при собі Ви зобов`язані мати:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- документ, що надає право на пільги;
- реквізити рахунку в “Ощадбанку” для перерахування коштів нарахованої пільги.
У міськраді також наголошують, що після зняття пільгових коштів, громадяни в обов’язковому поряду мають використати їх за цільовим призначенням, тобто виключно для сплати житлово – комунальних послуг.
Будьте першим, хто прокоментував "У міськраді розповіли, як житомирянам оформити монетизовану субсидію"