У міськраді розповіли, як житомирянам оформити монетизовану субсидію

З 1 жовтня 2019 року пільги в Україні виплачуються, як у грошовій, так і у безготівковій формах.

У рамках реформи до фахівців департаменту соцполітики міськради надходила низка звернень від громадян, котрі мали на меті перехід з нового, 2020 року, на грошову готівкову форму, не маючи при цьому ніяких обмежень по часу.

Так, враховуючи позицію органів влади, вже з 1 січня 2020 року пільговики можуть перейти на грошову форму виплати у будь-який зручний час, просто подавши зявку.

Зазначимо, що раніше термін дії подачі заяви було встановлено до 15 жовтня – наразі його скасовано.

Зараз жителі Житомира повинні звернутися до представників управління соцзахисту населення (Богунського або Корольовського районів) департаменту соцполітики міськради.

Під час подачі заяви при собі Ви зобов`язані мати:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документ, що надає право на пільги;
  • реквізити рахунку в “Ощадбанку” для перерахування коштів нарахованої пільги.

У міськраді також наголошують, що після зняття пільгових коштів, громадяни в обов’язковому поряду мають використати їх за цільовим призначенням, тобто виключно для сплати житлово – комунальних послуг.

Будьте першим, хто прокоментував "У міськраді розповіли, як житомирянам оформити монетизовану субсидію"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*