Приватні підприємці розчаровані організацією Різдвяного ярмарку у Житомирі (ОПИТУВАННЯ)

П’ятий новорічно-різдвяний ярмарок у Житомирі врешті завершився. Більше двох десятків дерев’яних будиночків, які розмістили на майдані Корольова ще 18 грудня 2019 року, у неділю, 19 січня, вже не працювали. На ярмарку можна було придбати різні смаколики та сувеніри, серед яких найпопулярніші — це статуетки й магніти мишей і щурів — символів 2020 року. Також протягом цілого місяця поряд з різдвяними будиночками працював фуд-корт, тому практично щоранку після гучних вихідних майданом Корольова літали пакетики й інше сміття, яке потім благополучно прибирали. Не обійшлося і без алкоголю, проте цього разу продавали лише столові вина. 

З якими враженнями від організації заходу та самого міста Житомира приватні підприємці закінчили новорічно-різдвяний ярмарок у цьому році — дізнавались журналісти Times.ZT.

  • «Я вже 5-ий рік підряд виїжджаю на ярмарок у Житомир. Організація, в принципі, непогана. Минулого року не дозволяли вмикати свою музику, тому цьогоріч це вже плюс. Проте в день відкриття самого ярмарку у частини будиночків не було електрики, тому й світло не могли ввімкнути. Наступного дня проблему вирішили. Організація такого бізнесу цьогоріч нам окупилася в три рази», — розповів житомирянин Олег, який на ярмарку пропонував шашлики з різного м’яса, а також смажені гриби та дитячі солодощі.
  • «Уже другий рік підряд приїхав на цей новорічний ярмарок. Якщо оцінювати нових організаторів по п’ятибальній шкалі, то впорались на четвірочку. Минулого року мангальна зона вже була побудована й фуршетки були узгоджені. Цього ж разу довелось самим організовувати мангал, але зате він став кращим. Порівняно з 2019 роком, у 2020-ому покупців стало менша приблизно на 30%. Сусіди ось продають вино, то кажуть, що взагалі в половину зменшився прибуток», — поділився підприємець Андрій, який приїхав на ярмарок із Житомирської області.
  • «Ми з чоловіком вже не вперше приїхали сюди з Києва. Організація святкових заходів дуже „слабенька“, тому й немає великого обігу відвідувачів. А може в людей просто грошей немає?… Ми вже декілька років працюємо в цьому сімейному бізнесі й беремо участь практично в усіх ярмарках по Україні. Минулого року були в Черкасах, Одесі та Києві», — розповіла Олена, яка цьогоріч на ярмарку продавала різні шоколадні вироби.
  • “Виїжджаємо на ярмарки в Житомирській області систематично шість років поспіль. У Житомирі вже встигли побувати приблизно на п’яти ярмарках. Якось наша команда по обміну їздила до Києва. Там звичайно були зручніші умови, бо ми не мерзли на морозі, а ярмарок відбувався в торговому центрі. У місті Коростень ми були на день міста й на день деруна, то кількість покупців, порівняно з Житомиром, практично однакова«,- розповіла адміністраторка одного з ярмаркових будиночків Анна.
  • «Ми місцеві і вже п’ять років пропонуємо житомирянам гірячі й смачні глінтвейни. Організатори в цьому році змінилися. Вони мабуть, вперше проводять такі масові заходи, бо щось не дуже виходить. Олександр Рєвнівцев торік був менеджером з організації культурно-масових програм, то людей на концерти приходило значно більше. Відповідно і покупців було вдосталь. Відділ культури, який цього року відповідав за організацію концертів, трохи розслабився, бо окрім відкриття ялинки і дитячих новорічних раночків, що повторювались декілька днів, практично нічого й не було. Новий рік та Різдво — це само-собою. А у Вінниці, наприклад, було ще й закриття ялинки, а також різні танцювальні колективи регулярно виступали», — розповіла житомирянка Марія.

Проте, не всі орендатори ярмаркових будиночків дочекалися кінця ярмарку. Чотири дерев’яні будиночки закрились ще за тиждень до Водохреща. Дізнатися причини у всіх підприємців нам, на жаль, не вдалося, але судячи з коментарів опитаних підприємців сусідніх будиночків, вони поїхали хто додому, а хто в інше місто, аби не гаяти час та заробити ще трохи.

Нагадаємо, що цьогоріч Різдвяний ярмарок на майдані Корольова організовувала фірма ТОВ «АЛНІК-ІНВЕСТ» житомирського бізнесмена Олександра Марголіна. Його фірма стала переможцем проведеного міськрадою тендера.

Розраховуватися з організатором Різдвяного ярмарку планують поетапно, але не пізніше 31 січня 2020 року. Підприємці, які брали участь у ярмарку, розповіли, що вартість оренди такого будиночка становила 16 тис грн, а для народних майстрів — 10 тис грн. За їх словами, переможцю тендеру ярмаркові будиночки обійшлись у 23-25 тис грн за кожен.

Будьте першим, хто прокоментував "Приватні підприємці розчаровані організацією Різдвяного ярмарку у Житомирі (ОПИТУВАННЯ)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*