«Карантин в Україні вплинув на телеперегляд»: експерти поділилися своїми спостереженнями

Після закриття країни на карантин, українці не відразу почали активно дивитися телевізор. Експерти розповіли «UBR», що зараз найчастіше дивляться українці та які канали зазнають втрат. 

Згідно з дослідженнями Big Data UA більше дивитися ТВ українці почали вже на другий тиждень запровадження карантинних обмежень. У середньому час проведений перед телевізором упродовж 16-19 березня зріс на 10 %, а вже станом на 23-25 березня цей показник виріс на 26%.

Експерти пояснили дану тенденцію наступним чином:

  1. Перший тиждень карантину був адаптаційнім, жорстких обмежень не вводили, і не всі компанії перейшли на домашній режим роботи.
  2. Через незначне збільшення кількості хворих, люди не дотримувалися заборон і обмежень як слід. «Громадяни ще намагалися доїхати на роботу, активно закупити продукти харчування і витрачали час на пошук фасонів масок», — констатували дослідники з Big Data UA.
  3. Вже наприкінці першого тижня карантину провайдери інтерактивного телебачення (IPTV) і відео платформ (OTT) почали надавати безкоштовний доступ до значної частини свого контенту.

Компанія Big Data UA  зауважила, що українці за цей період почали менше переглядати музичні і спортивні канали, а найбільшу кількість глядачів втратили канали «Футбол 1» і «Футбол 2». При цьому, найбільшим попитом почали користуватися новинні канали: «Це зрозуміло, адже люди шукали коротку, але необхідну інформацію щодо змін, які впливають на їх життя».Також зросла популярність на канали, де показують фільми (TV1000, VIP).

Топ-10 найпопулярніших новинних телеканалів України (23-25 ​​березня 2020 року, дані Big Data UA):

  • «Україна 24»;
  • Channel 112;
  • «Прямий»;
  • News One;
  • Еспресо TV;
  • «Канал 24»;
  • ZIK;
  • «Наш»;
  • «Уніан ТБ»;
  • Euronews

«Телебачення в Україні на даний момент є одним з найдешевших способів розваги і дозвілля. З огляду на те, що під час карантину не рекомендують виходити на вулицю і погода в березні особливо не сприяла порушенню цих рекомендацій, то переважна кількість українців обирали диван і телевізор. А тепер телебачення несе ще й соціальну функцію – батьки задоволені, діти зайняті. Будинки — тиша і спокій», — поділився своїми спостереженнями медіаексперт Олександр Глущенко. Також він зауважив, що результати телеперегляду «нас ще не раз здивують», адже не виключено, що карантин можуть продовжити до середини травня.

Проте директор Big Data UA Сергій Бойко має іншу думку: «Якщо тільки не станеться чогось надзвичайного в Україні, тенденція високого телеперегляду навряд чи збережеться протягом наступних трьох тижнів, адже цьому буде сприяти потепління і необхідність заробляти». 

Сергій Бойко вважає, що карантин негативно впливає на економіку в усьому світі, не лише в Україні, і це має відобразитися на медіаіндустрії. Через те, що зараз просто неможливо створювати шоу-програми  та транслювати спортивні змагання, рейтинг таких каналів зазнає збитків.

«Найголовніше, що така ситуація не зможе виправитися протягом літа, тому будемо мати дефіцит виробленого контенту вже з осені», — спрогнозував директор Big Data UA.

Будьте першим, хто прокоментував "«Карантин в Україні вплинув на телеперегляд»: експерти поділилися своїми спостереженнями"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*