Компанія запустила новий формат онлайн-спілкування. Це вебінари на обрану тему із фахівцями «Житомиргазу». Онлайн-зустрічі проходять щочетверга, о 16:00 у спільноті АТ «Житомиргаз» мережі Facebook.
“Ми визначаємо тему вебінару ґрунтуючись на найчастіші звернення наших споживачів до Клієнтського простору 104.ua, оголошуємо тему тижня та анонсуємо онлайн-зустріч. Кожен споживач або майбутній клієнт компанії має змогу протягом тижня лишити своє запитання, що стосується теми, у коментарях під анонсом у спільноті, а вже у четвер, о 16:00 отримати вичерпну відповідь у прямому ефірі від фахівця», – розповідає начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Житомиргаз» Юлія Петришена.
Вже було проведено дві таких зустрічі і цікавість споживачів газу до подібного формату зростає.
Для того, щоб не пропустити новини про вебінари чи інші подібні заходи, у компанії радять вподобати сторінку АТ «Житомиргаз».
Будьте першим, хто прокоментував "Задати питання «Житомиргазу» можна онлайн"