Соцмережі для “чайників”: що робити, щоб отримувати потрібну інформацію

Соціальні мережі стали невід’ємною частиною кожної сучасної людини. Проте, як використовувати соціальні мережі з користю та не марнувати час на непотрібну інформацію, знають не всі.

Всю інформацію, яку вам показує та чи інша  соцмережа, ви можете фільтрувати особисто під ваші інтереси.

По-перше, підписки. Підписуючись на ту чи іншу сторінку, ви самі обираєте більшу частину контенту, який буде присутній у вашій стрічці. Це можуть бути корисні блоги, цікаві блогери та групи. Якщо з часом інформація користувача, за яким ви стежите, перестала бути актуальною або  взагалі недопустимою, ви з легкістю можете відписатися від нього, також поскаржитися на профіль чи  публікацію або  взагалі заблокувати. Таким чином інформація, яка вам не потрібна, не буде відображатися у вашій стрічці.

По-друге – це лайки, коментарі та репости які ви залишаєте під постами. Тут вже простіше, соціальна мережа, якою ви користуєтеся, самостійно формує для вас рекомендації, на основі постів, під якими ви залишили коментарі, лайки або ж поділилися нею з іншими користувачами.

По-третє, це запити в пошуковій системі, якою ви користуєтеся, наприклад, Google. Якщо ви шукали, де можна придбати побутову техніку, то реклама незабариться, і згодом соціальна мережа почне сама вам пропонувати варіанти для покупки.

По-четверте, якщо ви хочете популяризувати свою сторінку в соцмережі, додавайте щотижня нові фотографії та пишіть тексти під ними, тому що Інстаграм виводить в ТОП саме фотографії з текстами, також залишайте хештеги,  так вашу фотографію зможуть побачити та оцінити більше людей. І для кращого результату, залишайте коментарі під публікаціями знаменитих блогерів у соціальних мережах. Якщо ж вам вдасться популяризувати свій профіль, то згодом ви навіть зможете його монетизувати та отримувати непоганий прибуток.

Отже ви самостійно можете, фільтрувати та обирати інформацію, яка для вас буде корисною та цікавою, також ви самі вирішуєте, який вплив на вас матимуть соціальні мережі.

Автор: Даша Гуленко


Будьте першим, хто прокоментував "Соцмережі для “чайників”: що робити, щоб отримувати потрібну інформацію"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*