Через нову транспортну мережу Житомира між міським головою Сергієм Сухомлином та його колишнім заступником Дмитром Ткачуком виникла суперечка

Сьогодні, 18 червня, під час засідання чергової сесії  Житомирської міської ради між колишнім заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дмитром Ткачуком та міським головою Сергієм Сухомлином виникла суперечка.

Колишній заступник міського голови Дмитро Ткачук виступив проти проєкту начальника управління транспорту автобусної мережі  Житомира:

«Кілька тижнів тому начальник управління транспорту Костянтин Підпокровний презентував проєкт автобусної мережі Житомира. Через тиждень на сайті міської ради було оприлюднено проєкт рішення затвердження цієї мережі, а згодом — надіслані схеми і порівняльні таблиці змін депутатам. Даний процес супроводжується рядом питань: починаючи від «чи потрібні зміни мережі взагалі?» та «на скільки правильними вони є?» та закінчуючи «якими методами це роблять профільні чиновники» і «яка роль комунального транспорту при цьому?».

На своїй сторінці у Фейсбук Дмитро Ткачук пояснив своє бачення недоліків у запропонованому Костянтином Підпокровним проєкті транспортної мережі:

Що не так в запропонованому Підпокровним проекті мережі?

  • Невідповідність концепції розвитку галузі громадського транспорту. Маршрутки виконують не допоміжну функцію, а виступають основним транспортом у місті.
  • Автобусна мережа накладається на тролейбусну і дублює її ще більше, ніж раніше (по вул Київській +20, вул. В. Бердичівській +30, вул. Вітрука +5 маршруток). Детальніший аналіз в таблиці.
  • Зростає кількість маршруток (+29 одиниць). В проєкті пропонується створення 6-ти нових маршрутів, що збільшує кількість транспорту в місті.
  • Продовження життя маршруток без оновлень рухомого складу та схем руху (мінімум на рік, або й на 3-5 років відповідно до термінів постійних угод після проведення конкурсу).
  • Мережа збільшує свою протяжність (за даними управління транспорту до 96 тис км/день, без приміських маршрутів), а отже й вартість утримання, що змусить ще раніше і суттєвіше переглядати тариф на проїзд.

«Для чого ж так ганьбитися і знищувати електротранспорт, посилюючи роль маршруток ? Відповідь проста: одні не розбираються і вірять в те, в що їх переконують, а інші не впевнені, що переживуть вибори на посадах, і це останній шанс оптом продати маршрути приватним перевізникам. В місті, в результаті прийняття цієї мережі, з’явиться 29 додаткових маршруток. А далі буде „войнушка“ між приміськими і міськими маршрутами. Такий приклад ми вже бачили в Броварах», — заявив Дмитро Ткачук.

Міський голова Сергій Сухомлин звинуватив екс заступника у бездіяльності:

«Класно все показано, розказано, але ця маршрутна мережа ще не затверджена. В мене одне питання: «Що заважало вам прийняти нормальну схему, коли ви були заступником?. До прикладу,  Іван Фурлет конкретно розробив проект рішення, за добу прийшов завізував, на виконкомі прийняли цей проєкт рішення. Де ваш проєкт рішення по мережі, який був опублікований, пройшов комісію, і який ви тут зараз захищаєте?. Добре робити презентацію, виступати під камери і нічого більше не робити». 

Ткачук натомість звинуватив міського голову в тому, що міський голова приймає тільки ті проєкти, які подобаються йому:

«В місті нічого не відбувається без схвалення міського голови. Як виграє ТТУ на виборах у Юрія Мойсеєва, коли на лінії, яка будується на Мальованку, в мережі залишається чотири маршрути маршруток, ні одна маршрутка не знімається, а ми туди за 3 млн євро будуємо тролейбусну лінію? На рахунок аргументу про рішення, яке підготував Фурлет.. .Так от, це якраз цей прекрасний кейс, що коли міський голова щось схвалює, це приймається з вечора на ранок, а коли ні, то шансів на прийняття немає».

Сергій Сухомлин “подякував” Дмитру Ткачуку за його активну позицію, але пояснив, що це потрібно було робити тоді, коли він був заступником та отримував за це зарплату:

«Давайте зробимо окремі депутатські слухання по цьому проєкту, запросимо ТТУ, перевізників. і проведено громадські слухання. Я дякую Дмитру, що він активно допомагає, втручається зараз. Але тоді він отримував зарплату заступника, за яку він повинен був зробити цю мережу».

Нагадаємо, що Сухомлин пояснив, що не звільняє Підпокровного, бо ще не знайшов заміни.

Будьте першим, хто прокоментував "Через нову транспортну мережу Житомира між міським головою Сергієм Сухомлином та його колишнім заступником Дмитром Ткачуком виникла суперечка"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*