Голова Житомирської ОДА звинуватив колишнього керівника управління дорожного будівництва Романа Крисюка у мільйонних розтратах

Серед трьох об’єктів дорожнього будівництва, які в Житомирській області у 2021 році планують відремонтувати за рахунок залишків минулорічної державної субвенції Президентського проєкту “Велике будівництво” – проєкт Дубрівка-Хижівка поки найскандальніший. 

Про “гарячі” відносини Житомирської облдержадміністрації з компанією-підрядником, яка й здійснювала так званий “ремонт” автошляху, сьогодні, 22 квітня, розповів голова ЖОДА Віталій Бунечко.

“Ремонт почався чи не в листопаді через “тролінг” в Антимонопольному комітеті, який нам до цих пір створює одна “велика” компанія “Урарту” й постійно подає скарги до антимонопольного комітету. В судах компанія “Урарту” судиться з Житомирською облдержадміністрацією з департаментом інфраструктури на суму 40 млн грн. Звідки взялася ця сума? На думку компанії –  заборгованість нашого департаменту. Колись в нашій історії був керівник управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської ОДА Роман Крисюк. Після мого приходу на посаду та його звіту і пояснень, йому було запропоновано звільнитись, але пан Роман, видно, пережив стрес, тяжко захворів, і я його бачив один єдиний раз, після чого він майже два місяці знаходився на лікарняному до 16 жовтня. Разом з тим, 26 липня 2019 року, за два тижні до мого призначення, було акцептовано тендер з компанією ТОВ Житомирський автодор на суму не багато-не мало, 320 млн грн. Житомирський автодор – це унікальна компанія, яка не мала  взагалі жодної техніки, мала тільки стіл, стілець  та директора в особі пана Повара, який до цього, видно така традиція була плавного переходу з посад в ОДА в дорожні компанії, був радником в патронатній службі голови ОДА, після чого очолив компанію. На цьому історія не закінчується, тому що за 40 днів, які Крисюк знаходився на лікарняному, якимось дивним чином він здійснив ще й прийом актів виконаних робіт компанією “Урарту” на суму 130 млн грн. Крисюк зараз очолює компанію “Урарту”, і саме він попідписував акти, яких немає в ОДА. І ми доведемо в судах, що акти, на які посилається компанія “Урарту”, є нікчемними”, – наголосив Віталій Бунечко.

 Він також зауважив, що ОДА вже має досвід боротьби в судових інстанціях з діячами, які наче б то будували амбулаторії, тому впевнений, що вдасться довести в судовому порядку, що гроші були списати “на вітер”:

“Ми виграли касаційні суди, і тому впевнений, що ми доведемо в судових інстанціях, що гроші були просто списані. Більше того, в нас є висновки держаудитслужби, кримінальні провадження в правоохоронних органах. Я окремо звернувся сьогодні та попрошу, щоб доповіли, як розслідуються кримінальні провадження, та окремо звернувся щодо діяльності пана Крисюка. Зараз я чітко розумію, що відслідковується зв’язок між компанією “Урарту” та держпосадовцем, який обіймає посаду і позивається тепер до ЖОДА зі сторони комерційної структури, для того, щоб ми їх дали 40 млн грн.

Напевно, що не вистачає коштів на заправку дороговартісного автомобілю Rolls-Royce Cullinan деяким співзасновникам…” 

Голова Житомирської ОДА нагадав про  державні механізми боротьби з “тендерними тролями” й розрахунки за надані  збитки.

“Приклад Амірханяна, який зараз потрапив в санкційний список РНБО і втратить українське громдянство. Ми не допустимо, щоб непорядні комерсанти блокували роботу державних органів та “викручували руки”. Тендер Дубрівка-Хижівка відбувся в серпні, роботи могли б початися в вересні і вже до кінця року (ред. 2020) Баранівська громада отримала б нову дорогу. Проте ці роботи будуть завершені тільки цьому (ред. 2021) році”, – пояснив Віталій Бунечко. 

Нагадуємо, що у 2021 році на Житомирщині збираються відремонтувати майже 250 км доріг: злітна смуга, Київська та Вільськ-Кам’янка.

Будьте першим, хто прокоментував "Голова Житомирської ОДА звинуватив колишнього керівника управління дорожного будівництва Романа Крисюка у мільйонних розтратах"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*