Сьогодні ні для кого не новина, що соціальні мережі стали рутиною для людства, через яку ми отримуємо не лише джерело різноманітної інформації, а й розваги та багато іншого. Соціальні мережі цікаві усім віковим групам реципієнтів, тому є логічне пояснення такому стрімкому розвитку маркетингу в мережі, який спостерігається останні 2 роки. Дуже важливо краще розуміти свою цільову аудиторію та створювати саме той контент на який вони очікують, бо в результаті це дозволяє вам впливати на їх рішення. А для цього передусім потрібно знати, а головне використовувати SMM тренди. Тож якими вони є SMM тренди 2024? Зараз вам розкажемо.
- Короткий відео контент. Першим трендом вважається короткий відеоконтент з частою зміною ракурсів та кадрів у відеоматеріалі. Цей тренд утворився через швидкий темп життя сучасних людей, тому зараз дуже важко привернути увагу підписника простою гарною фотографією. А також це сталося через велику конкуренцію з боку Tik Tok та YouTube, тому й зрозуміло чому Instagram так активно популяризує таке нововведення як Reels. Маркетологи у 2024 році повинні навчити «зловити» погляд глядача та закцентувати увагу на потрібних аспектах. Отже, якщо ви хочете збільшити охоплення сторінки, то публікуйте короткі яскраві відео під популярні треки.
- Тренд на штучний інтелект. Вже на початку року ви могли спостерігати як в мережі набрали активну хвилю популярності фото та відео створені тим самим штучним інтелектом. Тепер кожен користувач смартфона може завантажити не складну програмку, і приміряти на себе різні відомі образи з кінофільмів та багато іншого. Приклади ви може передивитися в Instagram за хештегом #ші. З відео схожа ситуація, тепер користувачі можуть завдяки застосункам просто завантажити свої фото або відео, а програма вже сама створить гарне та трендове відео. Це просто, зручно і дуже подобається підписникам. Тож користуйтеся.
- Коаліції з брендами. Саме так, старайтеся активно вести свій блог, відмічайте бренди в історіях та у своїх публікаціях. Тобто робіть все, аби вас помітили майбутні партнери. Якщо ви, наприклад хочете співпрацювати з якимось брендом одягу, косметики чи прикрас, то вам потрібно його якось гарно презентувати на собі або через естетичні фото чи відео публікації, щоб це виглядало презентабельно та в стилі бренду. Аби в результаті представники бренду, взяли саме вашу кандидатуру до уваги та надалі запропонували вам стати їхнім амбасадором. Бо якщо ви й взяли собі за мету створити співпрацю з якимось брендом, то вже всіляко маєте показати, що ви розумієте стиль, цінності та особливості бренду і що саме ви є гідним кандидатом для передачі цієї ідеї в маси.
- Відмова від бездоганності. Як і у 2023 році людям почали активно подобатися фото в стилі «Лайфстай» – прості, неідеально оброблені без фотошопу. Головна суть цього тренду, який так полюбився реципієнтам – це те, щоб фото, а бажано декілька фото в каруселі передало момент, який вже прожили, але завдяки світлинам переносять у минуле. Цей тренд створився через те, що реципієнтам набридли «вилизані» та відфотошоплені фото, які в результаті лише навіювали комплекси.
- Живе спілкування. Частіше виходьте до підписників у розмовні сторіс, ведіть прямі ефіри, відповідайте на питання аудиторії, розповідайте щось цікаве або й навіть проводьте розіграші. Люди таке люблять, бо через таке спілкування ви налагоджуєте довірливі стосунки зі своєю аудиторією.
З кожним роком тренди видозмінюються, залишаються і створюються зовсім нові. Тому для того, аби утримати свою аудиторію, щоб вони не перейшли до когось іншого, а що зараз зробити дуже легко враховуючи високу конкуренцію, потрібно постійно «тримати руку на пульсі» в трендах у соціальних мережах. Ну і звичайно, мати якусь свою родзинку за яку вас полюбить ваша аудиторія.
Єлизавета Павлушина
Будьте першим, хто прокоментував "Головні smm-тренди Instagramу 2024 році"