Головні smm-тренди Instagramу 2024 році

Головні smm-тренди Instagramу 2024 році

Сьогодні ні для кого не новина, що соціальні мережі  стали рутиною для людства, через яку ми отримуємо не лише джерело різноманітної інформації, а й розваги та багато іншого. Соціальні мережі цікаві усім віковим групам реципієнтів, тому є логічне пояснення такому стрімкому розвитку маркетингу в мережі, який спостерігається останні 2 роки. Дуже важливо краще розуміти свою цільову аудиторію та створювати саме той контент на який вони очікують, бо в результаті це дозволяє вам впливати на їх рішення. А для цього передусім потрібно знати, а головне використовувати SMM тренди. Тож якими вони є SMM тренди 2024?  Зараз вам розкажемо.

  1. Короткий відео контент. Першим трендом вважається короткий відеоконтент з частою зміною ракурсів та кадрів у відеоматеріалі. Цей тренд утворився через швидкий темп життя сучасних людей, тому зараз дуже важко привернути увагу підписника простою гарною фотографією. А також це сталося через велику конкуренцію з боку Tik Tok та YouTube, тому й зрозуміло чому Instagram так активно популяризує таке нововведення як Reels. Маркетологи у 2024 році повинні навчити «зловити» погляд глядача та закцентувати увагу на потрібних аспектах. Отже, якщо ви хочете збільшити охоплення сторінки, то публікуйте короткі яскраві відео під популярні треки.
  2. Тренд на штучний інтелект. Вже на початку року ви могли спостерігати як в мережі набрали активну хвилю популярності фото та відео створені тим самим штучним інтелектом. Тепер кожен користувач смартфона може завантажити не складну програмку, і приміряти на себе різні відомі образи з кінофільмів та багато іншого. Приклади ви може передивитися в Instagram за хештегом  #ші. З відео схожа ситуація, тепер користувачі можуть завдяки застосункам просто завантажити свої фото або відео, а програма вже сама створить гарне та трендове відео. Це просто, зручно і дуже подобається підписникам. Тож користуйтеся.
  3. Коаліції з брендами. Саме так, старайтеся активно вести свій блог, відмічайте бренди в історіях та у своїх публікаціях. Тобто робіть все, аби вас помітили майбутні партнери. Якщо ви, наприклад хочете співпрацювати з якимось брендом одягу, косметики чи прикрас, то вам потрібно його якось гарно презентувати на собі або через естетичні фото чи відео публікації, щоб це виглядало презентабельно та в стилі бренду. Аби в результаті представники бренду, взяли саме вашу кандидатуру до уваги та надалі запропонували вам стати їхнім амбасадором. Бо якщо ви й взяли собі за мету створити співпрацю з якимось брендом, то вже всіляко маєте показати, що ви розумієте стиль, цінності та особливості бренду і що саме ви є гідним кандидатом для передачі цієї ідеї в маси.
  4.  Відмова від бездоганності. Як і у 2023 році людям почали активно подобатися фото в стилі «Лайфстай» –  прості, неідеально оброблені без фотошопу. Головна суть цього тренду, який так полюбився реципієнтам –  це те, щоб фото, а бажано декілька фото в каруселі передало момент, який вже прожили, але завдяки світлинам переносять у минуле. Цей тренд створився через те, що реципієнтам набридли «вилизані» та відфотошоплені фото, які в результаті лише навіювали комплекси.
  5. Живе спілкування. Частіше виходьте до підписників у розмовні сторіс,  ведіть прямі ефіри, відповідайте на питання аудиторії, розповідайте щось цікаве або й навіть проводьте розіграші. Люди таке люблять, бо через таке спілкування ви налагоджуєте довірливі стосунки зі своєю аудиторією.

  З кожним роком тренди видозмінюються, залишаються і створюються зовсім нові. Тому для того, аби утримати свою аудиторію, щоб вони не перейшли до когось іншого, а що зараз зробити дуже легко враховуючи високу конкуренцію, потрібно постійно «тримати руку на пульсі» в трендах у соціальних мережах. Ну і звичайно, мати якусь свою родзинку за яку вас полюбить ваша аудиторія.  

                                                                                                   Єлизавета Павлушина

Поняття краси в мистецтві: від античності до сучасності

Будьте першим, хто прокоментував "Головні smm-тренди Instagramу 2024 році"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*