Це спричинено швидким зростання закупівельної вартості товарів роздрібної торгівлі не тільки для «АТБ», а й для всіх операторів українського ринку.
Компанія «АТБ» повідомляє, що збирається підняти ціни на товари першої необхідності та продукти харчування, зокрема й через значні витрати виробництва через карантин.
«Компанія „АТБ-Маркет“ змушена підняти ціни на продукти харчування і товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно — 5%, яйця — 6%», — йдеться у повідомленні.
«Для підтримки стабільної роботи 1 094 магазинів торгової мережі АТБ і формування товарних запасів компанія змушена сьогодні виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників. Зараз корпорація АТБ докладає всі зусилля, щоб забезпечити стабілізацію зростання цін з боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності», — підкреслюється в повідомленні.
Корпорація також повідомила, що 1094 магазини «АТБ» працюють в посиленому режимі й забезпечені товарами всіх категорій в необхідному обсязі та ще мають значні запаси на складах на випадок збільшення попиту.
Будьте першим, хто прокоментував "Мережа продуктових магазинів «АТБ» підвищила ціни"