Мережа продуктових магазинів «АТБ» підвищила ціни

Це спричинено швидким зростання закупівельної вартості товарів роздрібної торгівлі не тільки для «АТБ», а й для всіх операторів українського ринку.

Компанія «АТБ» повідомляє, що збирається підняти ціни на товари першої необхідності та продукти харчування, зокрема й через значні витрати виробництва через карантин. 

«Компанія „АТБ-Маркет“ змушена підняти ціни на продукти харчування і товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно — 5%, яйця — 6%», — йдеться у повідомленні. 

«Для підтримки стабільної роботи 1 094 магазинів торгової мережі АТБ і формування товарних запасів компанія змушена сьогодні виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників. Зараз корпорація АТБ докладає всі зусилля, щоб забезпечити стабілізацію зростання цін з боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності», — підкреслюється в повідомленні.

Корпорація також повідомила, що 1094 магазини «АТБ» працюють в посиленому режимі й забезпечені товарами всіх категорій в необхідному обсязі та ще мають значні запаси на складах на випадок збільшення попиту.

Будьте першим, хто прокоментував "Мережа продуктових магазинів «АТБ» підвищила ціни"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*