На Житомирщині обрали туристичний логотип та брендбук області

Сьогодні під час онлайн-засідання організаційного комітету та журі відкритого творчого конкурсу з розробки туристичного логотипу та брендбуку  Житомирської області остаточно визначили переможця. Ним стала конкурсна робота «Житомирщина туристична».

За переможця у ході відкритого онлайн-голосування віддало свій голос 52% громадян. Обирали фіналіста протягом 5 днів, з 26 по 30 листопада. Інший учасник конкурсу «Житомирщина дивовижна» набрав 48% голосів.

Заступник голови Житомирської ОДА Юрій Денисовець зазначив, що обраний логотип буде збільшувати туристичний, інвестиційний потенціал та покращувати туристичний імідж Житомирської області через популяризацію власного туристичного бренду.

Серед тих, хто взяв участь у голосуванні, Департамент культури, молоді та спорту Житомирської облдержадміністрації сьогодні, 01 грудня, розіграє подарунки – екоторбинки та футболки «Мандруй Житомирщиною».

Нагадаємо, що бігова стежка “Лісова Україна” потрапила до Книги рекордів України.

Будьте першим, хто прокоментував "На Житомирщині обрали туристичний логотип та брендбук області"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*