На Житомирський “Прозорий офіс” міськрада мусить витратити більше мільйона гривень

Про це сьогодні, 10 листопада, під час позачергового засідання сесії наголосила Вікторія Краснопір.

“У прозорому офісі ремонтні роботи вже закінчено. Зараз ми отримали від мінсоцполітики меблі, вже здійснено їх монтаж. Загальна сума 3 млн 128 тис. Очікуємо постачання комп’ютерної техніки 208 одиниць та 115 одиниць програмного забезпечення. Це все, що нам може дати Міністерство соцполітики й держава”, – розповіла директор департаменту соціальної політики Житомирської міськради Вікторія Краснопір. 

Міський голова зазначив, що міністерство в рамках проєкту “Прозорий офіс” обіцяло дати все необхідне для офісу, проте периферійним обладнанням не будуть тепер забезпечувати. 

Тому тепер розпорядником коштів буде виконавчий комітет ЖМР, який має придбати програмне та технічне забезпечення для організації електронної черги, роботи преси, медіа центру, забезпечення зв’язку загальною вартістю 969 тис грн. 

Також варто придбати обладнання для забезпечення надання соціальних послуг, в тому числі особам з інвалідністю, та телефонії вартістю 738 тис 800 грн. Загальна вартість видатків, які повинні профінансуватися з бюджету Житомира на проєкт “Прозорий офіс” складає 1 млн 707 тис 800 грн. 

 

“Це потрібно, для того, щоб нарешті запустити прозорий офіс у січні”, – сказав Сергій Сухомлин. 

Будьте першим, хто прокоментував "На Житомирський “Прозорий офіс” міськрада мусить витратити більше мільйона гривень"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*