По Житомиру їздять порожні муніципальні автобуси №4. Зате часто (ФОТО)

26 березня в очі одразу впало «зелене миготіння» на Великій Бердичівській. Автобуси маршруту №4 ходили незвично часто, в середньому кожні 5-7 хвилин. Але здивувало інше. Автобуси були практично порожніми. Тобто, порожніми навіть в умовах «більше десяти у салон не заходити». Це, нагадаю, білоруські автобуси МАЗ, придбання яких свого часу лобіювала мерія та особисто міський голова Сергій Сухомлин.

Я запитав у водія одного з МАЗів: скільки машин зараз на маршруті? Відповідь була: «А х… його знає! П’ять, чи, може, більше…»

Та де там п’ять…Судячи з побаченого, вдень на маршрут №4 вивели все, що їздить – і зеленого кольору.  

У цьому автобусі, як бачимо, є декілька пасажирів. Але не 10. Набагато менше.

Тепер спробуйте порахувати, скільки пасажирів тут…

Я хотів завершити матеріал оптимістичним фіналом: «незважаючи на окремі недоліки на окремому маршруті, в цілому комунальний транспорт…» Аж раптом мені на очі потрапив абсолютно порожній тролейбус №9.

А також абсолютно порожній автобус – вочевидь, приміський.

Це означає, що проблема криється не в окремому маршруті. Проблема, підозрюю, в тому, що людям нікуди їздити. Бо нічого і ніде не працює.

26 березня виконком Житомирської міської ради прийняв рішення запровадити нові правила перевезення пасажирів – так звану схему 10-15-20. У маленьких маршрутних автобусах, як і раніше, можна возити не більше 10 пасажирів. У великих автобусах відтепер дозволяється перевозити максимум 15 людей. У тролейбусах і трамваях – до 20.

В цілому рішення абсолютно правильне і своєчасне. Але… Якщо економіка міста не почне «оживати» – міський транспорт і далі ходитиме практично порожнім.

Тарас СТРІЛЬЧИК

Будьте першим, хто прокоментував "По Житомиру їздять порожні муніципальні автобуси №4. Зате часто (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*