На проведення цьогорічного Нацвідбору Євробачення з українського бюджету було виділено 10 млн 999 тисяч 811,46 грн. Відповідний тенедер був опублікований на платформі ProZorro.
Замовником виступила Національна суспільна телерадіокомпанія України. А переможцем в результаті торгів стала “1+1 продакшн”.
Згідно тедерної документації переможець мав забезпечити зйомку, зокрема телевізійної версії, розробити титри, монтаж, звукові, освітлювальні роботи, спецефекти, трансляцію, доступ преси, створити сценарний план та сценарій тощо.
Окрім того, в обов`язки “1+1 продакшн” входило забезпечення проведення голосування журі, обробка результатів голосування глядачів і правильне виведення результатів голосування журі та глядачів під час прямої трансляції Національного відбору.
Однак з голосуванням виникли неабиякі проблеми. Славнозвісна “Дія” просто “лягла”. В результаті голосування продовжили у часі. Однак навіть протягом додатково часу додаток переодично зависав. А відтак сподіватися на чесне голосування і вибір представника відповідно до рішення глядачів.
Тож чи потрібно було влаштовувати цей пир за 11 млн грн під час війни, коли на фронті не вистачає навіть снарядів – питання риторичне.
Нагадаємо також, що минуле Євробачення, попри попередню перемогу українського гурту, пройшло не в Україні, а в англійському Ліверпулі.
Будьте першим, хто прокоментував "Проведення Нацвідбору Євробачення–2024 коштувало Україні 11 млн грн"