Абоненти “Київстар” сьогодні скаржаться на перебої в роботі мобільного оператора. При спробі зателефонувати, не зважаючи на наявність грошей, вони чують повідомлення, що коштів на рахунку не достатньо. У декого і справді кошти було списано.
При цьому поповнити рахунок через “Приват24” абонентам не вдається. Більше того, перевірити свій баланс за номерами *110# та *111# чи зв’язатися з оператором наразі також не можливо.
Водночас у абонентів, які мають контрактні тарифи, є зв’язок і дзвінок проходить як зазвичай.
Не працюють також інтеренет мережі “Київстар” та офіційний сайт.
Наразі фахівці мобільного оператора працюють над вирішенням технічних проблем. А у “Київстарі” вже пообіцяли компенсації усім, хто стикнувся з труднощами.
Нагадаємо, що у жовтні глобальний збій стався у Facebook, Instagram та WhatsApp.
Будьте першим, хто прокоментував "Сьогодні у мобільного оператора “Київстар” стався масштабний збій у роботі"