Туристичний логотип Житомирщини «гарний» бо зроблений «на меценатській основі»

Сьогодні, 23 січня, в Житомирській обласній адміністрації відбулась презентація туристичного логотипу області. 

Логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Історія логотипу почалась ще з вересня 2018 року. Саме тоді в управлінні культури було оголошено конкурс на створення логотипу.

«Основними вимогами для створення туристичного логотипу Житомирщини була простота виконання та його відтворення. Логотип вважається впізнаваним, коли дитина п’яти-семи років може його намалювати. Наприклад, логотипи марки автомобілів Mercedes-Benz чи Toyota. Для створення була важлива унікальність, адже він не повинен містити плагіату. Крім цього, туристичний логотип повинен мати прив’язку до Житомирської області, а так як до Житомира приїжджають чимало іноземних туристів, тому зручніше використовувати латинський алфавіт», — розповів директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру Василь Кравчук.

У конкурсі взяло участь 23 роботи, проте переможцем став столичний дизайнер зі студії «LeCreative».

Логотип був переданий на у використання на безкоштовних засадах у форматах PNG та EPS.

«Кожна область повинна мати свій впізнаваний логотип. Але до сьогодні на Житомирщині його не було. Я чув багато скептицизму, тому хочу сказати, що розкритикувати дуже просто, а взяти і зробити на абсолютно меценатській основі — потрібно мати велику силу і бажання. Я дуже вдячний всім, хто долучився та розробнику-переможцю, що втілив наші бажання. Надалі будемо продвигати цей логотип, аби він став впізнаваним», — розповів голова ОДА Віталій Бунечко. 

Він також зазначив, що це не кінцевий офіційний варіант і логотип можна удосконалити завдяки новим ідеям.

Туристичний логотип Житомирщини, з’явившись вчора у соцмережі Facebook, викликав шквал негативних емоцій у житомирян. У коментарях до одного із постів користувачі створили смішні меми та коментарі.

Будьте першим, хто прокоментував "Туристичний логотип Житомирщини «гарний» бо зроблений «на меценатській основі»"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*